انسانها، در تمامی، دوران زندگی خود، می بایست، تصمیم گیری نماید، و سراسر زندگی، بر حسب، نوع انتخاب پیش می رود، و با توجه به حوزه کاری این مجموعه، یک گزینه از این، انتخابها، در باب خرید ویلا، ساختمان، زمین و ... می باشد.

امروزه، افراد، به سبب رشد تورم، و نداشتن ثبات، ترجیح می دهند، بودجه مالی، و پسندازهای خود را، سرمایه گذاری نمایند، تا از این طریق، به ارزش پسندازها، افزایش یابد، و در همین خصوص، سرمایه گذاری های مختلفی، وجود دارد که، گاها، به سبب، عدم‌ آگاهی، و علم کافی، دچار استرس می باشیم، و ریسک بالایی را می طلبد، اما باید بیان داشت، خرید ویلا در شمال یک نوع سرمایه گذاری بدون ریسک، و با آینده ای روشن می باشد، و طبق گزارشات، کارشناسان، مجموعه املاک رادین، این گزینه، عاملی مهم بر، مقرون به صرفه بودن، ویلای شمال می گردد، و چنانچه، اطلاعات کافی بر این مباحث، را دارا نمی باشید، می توانید از مشاوران این مجموعه، راهنمایی و کمک‌، دریافت نمائید.

 

 تصمیم گیری درسرمایه گذاری

 



« دلایل مقرون به صرفه بودن، بناها »



  

* نقد شوندگی بناها، و مسکن در خطه ی شمال

 

معاملات در حوزه مسکن، همواره و در همه حال، متقاضیان، خاص خود را داراست، و چنانچه، به این موضوع دقت کنید، می توانید، این سرمایه را، بدون دردسر، به پول نقد تبدیل نمائید، و در مورد ویلای شمال کافی ست، تصمیم به فروش بگیرید، تا مشتریان بسیاری، برای خرید ویلای شما اعلام آمادگی نمایند، و بایذ بیان داشت، خرید و فروش ملک، یا ساختمان، توسط مشاور املاک معتبر انجام می گیرد، بی شک مشتریانی وجود دارند که،ویلاها را بصورت نقد، خریداری کنند، از این رو می گوییم که خرید ویلا در شمال یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه است، چرا که  هیچ گاه، معامله ای دردسردار نبوده است، و قابل ذکر است، در حالی که، انتخاب شما، هوشمندانه، باشد، و همچنین، در آن واحد فروشنده، به اصل سرمایه، و سود حاصله از آن خواهد رسید، این موضوع نیز حاصل تقاضای بالای خرید ویلا در شمال می باشد، از آنجایی که افراد زیادی مایل به خرید ویلا در شمال هستند هیچ گاه این بازار خالی از مشتری نخواهد بود، بنابراین هیچ گونه نگرانی به دل خود راه ندهید و خیال تان آسوده باشد که ویلای شما روی زمین نمی ماند.

 

 نقد شوندگی خرید و فروش ویلا

 

 

*  خرید ویلا در شمال، با توجه به، دیگر انواع، سرمایه گذاری ها

 

باید بر این موضوع واقف باشید که، سرمایه  گذاری با، یا شمال، انتخابی است که، دلهره و ریسک کمتری را به همراه دارد، چنانچه، بخواهیم این انتخاب را، از دیدگاه به صرفه بودن، بسنجیم،  باید بیان داشت، خرید ویلا در شمال، در قبال، خرید زمین، تفاوت های چشم گیری وجود دارد، زیرا، برخی مناطق، بر اساس شهرسازی ها، محیط همسایگی، امنیت، و‌...، قابل پیشرفت می باشد، و همچنین، همانند، ویلا، یا خانه، نیازمند بازسازی و تعمیرات،  مراقبت، و ... ندارد، و بسیار به صرفه می باشد، با همین روال، توصیه می شود، قبل از، هرگونه اقدامی، در خصوص بازار مسکن و مستغلاتش، از افراد خبره کار و ... مشورت دریافت نمائید. 

 

انواع سرمایه گذاری

 

 

** مطالعه بیشتر**

نوشهر کجاست؟ و برتری خرید ویلا در نوشهر 

جاهای دیدنی  شهر نور، و خرید ویلا در نور  

 

 

*  کسب در آمد، از ویلای شمال

 

رشد اقتصادی، و بازدهی بالا، از دیگر ویژگی های یک سرمایه گذاری، مطمئن و‌ هوشمندانه می باشد، همچنین می توان بیان داشت، ویلاسازی و خرید ویلا، برای بسیاری از افراد، فقط جنبه سرمایه گذاری دارد، و گاها، بدون استفاده می باشد، و یا فقط، در ایام تعطیل سال، مورد استفاده می باشد، به همین جهت، بسیاری از افراد، از این طریق، کسب درامد می نمایند، و  با اجاره ویلای خود، درآمد قابل توجهی را داشته باشند، و از آن کسب درآمد کنید، و این راهکارها، به گونه ای ، یک نوع فکر اقتصادی را به همراه دارد.

 

کسب درامد

 

** مطالعه بیشتر**

 روش و اصول تخمین سن بنا

روش استعلام سند ویلا با کد ملی

 

 

* آب و هوای منطقه شمال

یکی از عواملی که سرمایه‌داران را خصوصاً از سوی کلان شهرهای بزرگ و شلوغ، برای سرمایه‌گذاری به سوی شهرهای کوچک شمال ایران رهسپار می نماید، و آن‌ها را به خرید ویلا در شمال، ترغیب می‌کند، آب و هوایی است که، ان را در شهرهای بزرگ و شلوغ به هیچ عنوان دیگر نمی‌توان یافت، هوای پاکیزه، مناظری رویایی، محیطی دنج و پر آرامش که داشتنش در زندگی روزمره شهرهای بزرگ چیزی شبیه به یک رویای دست نیافتنی شده است.

 

اب و هوای منطقه

 

 در همین خصوص، باید بیان داشت، چنانچه به فکر، سوددهی و بازده اقتصادی هستید، می توانید چندین برابر هزینه ای که بابت خرید ویلا و یا ساخت، آن  نموده اید را از قبال این مورد به دست آورید،  مقرون به صرفه بودن خرید ویلا در شمال به این دلیل است که، متقاضی می تواند،  ویلای خود را در روزهایی از سال اجاره دهید و هر زمان که تمایل داشتید، خودتان از آن استفاه کنید، و همچنین، به تفریح و استراحت بپردازید، همچنین با گذر زمان شک ندارید که ویلای شما در حال بازدهی می باشد و روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود. 

 

افراد همواره در حال سرمایه گذاری به روش های مختلفی می باشند، و این تنوع، سرمایه گذاری: می تواند، خرید مسکن، خرید زمین کشاورزی، و‌... باشد، اما طبق شواهد، خرید ویلا در شمال برای هر شخصی، به صرفه و اقتصادی تر باشد، امروزه، به سبب تقاضای زیاد، و ساخت و سازهای بی رویه، و کمبود زمین، قیمت ویلای شمال، در حال رشد، می باشد، و‌ روزانه، شاهد افزایش قیمت، و‌ به تبع، ارزشش می شویم.