در همه حال، متقاضیان خرید ویلا، و دیگر مستغلات بازار مسکن، در خطه ی استان مازندران، به سبب سرمایه گذاری، و ...، بسیار، رو به افزایش است، چنانچه بخواهید، از عوامل مختلف، در جهت، آگاهی قیمت، و نکات مهم، ویلا مناسب در شمال، آگاهی یابید، بنابراین با ادامه مطالب، با ما همراه باشید.

 متقاضیان، خرید، در مازندران، می توانند، گزینه های انتخابی خود را، از میان شهرهایی، همچون: چمستان، نوشهر، محمودآباد، نور، سرخرود، بابلسر و رامسر، و ... انتخاب نمایند، قابل ذکر است، پروژه های ساخت و ساز، خرید و فروش زمین، و ... در کاربری های، ساحلی، جنگلی، کوهستانی، و ... موجود می باشند، چنانچه قصد معامله در این زمینه، را دارید، می توانید، با مشاوران این مجموعه تماس برقرار کنید.

 

 متقاضیان سرمایه گذاری

 

 



« عوامل مهم، در انتخاب یک ویلای مناسب، چیست؟»



 

گزینه مهم در ساخت بنا

 

امنیت

مهم‌ ترین شرط انتخاب، یک ویلا، گزینه امنیتش، می باشد، که می بایست، در کنار، دیگر نکات، به آن، توجه ویژه ای نمود. 

 

 

• نوع مصالح، مصرفی:

از دیگر مواردی که، در زمان، ساخت و ساز، و اجرا، باید به آن بصورت اختصاصی، توجه نمود، که در آینده، مالکان، را دچار مشکل، و خسارت، نکند، و چنانچه، در این روند، از استادکاران، و افراد متخصص، در این امور، استفاده نشود، می تواند، یک ساختمان را، از ابتدا، بی اساس، و بدون کیفیت، اجرا نماید. 

 

 

امکانات و تجهیزاتی، نظیر: (داخلی، خارجی، و محوطه سازی): 

 

یک مکان، برای زندگی، با توجه به امکاناتش، هویت می یابد، امکانات یک ساختمان مناسب، باید به نحوی  باشد که، بتواند تمامی استانداردهای، یک محل زندگی را، فراهم کند، این امکانات مذکور، از جمله:

 

 

1) درب و پنجره ی، مناسب:

هر مالکی، می پسندد که، در خانه خود آرامش داشته باشد، و از هیاهوی شهری و ... دور باشد، یکی از راه کارهای مقابله با این موضوع، استفاده از پنجره‌های مناسب، و چند لایه می باشد، که عایق صدا هستند، و محیط را از هر گونه آلودگی صوتی، در امان، نگه می دارند.

همچنین، بسیاری از مالکان ویلا، به دلیل، عدم حضور مداوم، برای حفظ امنیت، از درب و پنجره های  ضد سرقت، و مقاوم استفاده می کنند.

 

2) آشپزخانه مجهز:

یکی از مهم ‌ترین امکانات، که معمولا، برای  برای خانم‌های خانه، بسیار ضروری است، وجود آشپزخانه مدرن و مجهز می باشد، در واقع این قسمت از خانه، به نحوی قلب، یک ساختمان محسوب می گردد، و عدم وجود تجهیزات، می تواند مسکل آفرین باشد.

 

 

۳) کمد دیواری، مناسب:

رطوبت، یکی از معایب، زندگی در شمال، است،که گاها، در نوسان می باشد، و همچنین، برای محفوظ ماندن، لباس و البسه، و ... از کپک ها، نیاز به یک محیط سالم، با عایق بندی مناسب،  نیازمندیم.

 

4) سرویس بهداشتی:

حفظ بهداشت، در همه حال، یک امر ضروری، در زندگی می باشد، و ما باید برای اینکه یک ویلای مناسب داشته باشیم، باید شروط بهداشت را نیز در آن رعایت کنیم، و یکی از این فضاها، می تواند، محیط های بهداشتی، نظیر: سرویس بهداشتی، حمام، و ... باشد.

قابل ذکر است، مهم‌ ترین امکاناتی که باید یک سرویس بهداشتی مجهز دارا باشد، وجود وان، کف شوی، لوله کشی استاندارد، چاه مخصوص، فلاش تانک و هم‌ چنین یک تهویه مناسب، باشد ، که امروزه، در اکثر ویلاها، اجرا می‌شود.

 

 

 امکانات داخلی ویلا

 

 

۵) امکانات خارجی:

علاوه بر زیبایی داخلی، مکانات خارجی ویلا، در زیبایی و چشمگیر بودن، یک ساختمان و محیط، بسیار موثر می باشد، بنابراین حفظ این موارد، می تواند، به زیباسازی محیط، بسیار کمک رسان باشد.

 

 

امکانات خارجی ویلا

 

 

- حیاط مسطح و قابل شست و شو:

هر شخصی، در محیط ویلایی خود، می پسندد که، در ایام تعطیلات و اوقات فراغت، در محیط بیرونی و حیاط ملک خود، استراحت و تفریح نماید، به همین دلیل، یک حیاط مناسب، با تجهیزات اولیه، می تواند، همچنین باید به این نکته اشاره کرد که، شمال کشور، به دلیل، آب و هوای،  غیر قابل پیش بینی اش، هر لحظه ممکن است، با بارش باران، یا برف، مواجه باشیم، بنابراین، وجود کف پوش های مناسب، برای خروج اب، و شست و شوی مناسب، یکی از اولویت های، این محیط می باشد.

 

- مکان باربیکیو:

یکی از لذت‌های شمال، و تفریحات خانواده، فضایی برای طبخ غذا و کباب زدن می باشد، و اگر مکان و حیاط ویلا،  فضایی برای نصب، باربیکیو وجود داشته باشد، بسیار محیط را مناسب می کند.

 

- پارکینگ:

در شمال کشور همان‌طور که بیان شد آب و هوا به شدت می‌تواند تغییر یابد، و نمی توان، به آب و هوای شمال اعتماد کرد، و از آنجایی که، آب و هوای بارانی و برفی، می‌تواند برای ماشین‌ ها ضرر آفرین باشد، یک پارکینگ مناسب، می‌تواند ماشین را، از هر گزندی، در امان نگه دارد.

 

 عوامل مهم در انتخاب ویلا

 

متراژ ویلا:

یکی از، مهم‌ ترین مسائلی که، در مورد یک ویلای مناسب، مطرح می‌شود، متراژ، و اندازه آن می‌ باشد، و همچنین، متراژ و اندازه ویلا، در بحث ویلای مناسب، یک روند، کاملا نسبی است، زیرا ممکن است یک ویلای ۱۵۰ متری برای یک خانواده‌ ی، 4 نفره، بسیار ویلای مناسب، و معقولی باشد، اما از دیدگاه، یک خانواده 15 نفره، ویلایی، نامناسب باشد، و گاها، بر عکس این موضوع هم، امکان پذیر است.

 

در انتهای مقاله، از همراهی شما بزرگواران، بسیار سپاسگزارم، و امیدوارم سایت املاک رادین، توانسته باشد، در زمینه های مختلف، به شما کمک رسانی کرده باشد، بنابراین، توصیه می شود، قبل از هر گونه اقدامی، در خصوص معاملات ویلا، زمین، و دیگر مستغلات،  در شمال، از

• شش دانگ بودن، سند ویلا

• امکاناتی همچون: نقد، یا اقساطی بودن خرید، و ... اطمینان حاصل نمایید، همچنین توصیه می شود، موقعیت مکانی و دیگر امکانات ساختمان های مجاور، اطلاعات کسب کنید، و همواره از یک فرد متخصص، در این امور، راهنمایی دریافت نمائید.

 

متراژ بنا

 

 

 با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما کاربران گرامی املاک رادین.