با سلام خدمت همراهانِ همیشگی املاکِ رادین.

در این مقاله قصد دارین تا شما را با شهر ساحلی سرخرود بیشتر آشنا کنیم و بحث در مورد اینکه چرا سرخرود بعنوان یکی از شهرهای ساحلی در سالهای اخیر رشد بسزایی داشته و توانسته سرمایه گذارانِ زیادی را جهتِ خرید و فروش ملک به خود جلب کنید؛ خواهیم پرداخت.

همه جای شمال زیباست اما هر شهر شمالی؛ جذابیتهای خاص و یونیکِ خودش را دارد؛ شهری در جوار دریای خزر با درازای 5 کیلیومتری که فاصله ی نوارِ ساحلیِ گسترده ای را برای بازدید عمومِ مردم و گردشگران فراهم کرده است. بله این نوار ساحلی در شهرِ سرخرود برای عمومِ مردم آزاد می باشد!

شهر ساحلی سرخرود

معنی و دلیل انتخابِ اسم سرخرود چیست؟

در تاریخ آمده است که قدمتِ شهر سرخرود بالغ بر 4 هزار سال است؛ و به زمان عصر آهن بر می گردد که از جمله شهرهای افسانه ای و قدمت دارِ کشور می باشد؛ گفته می شود که نام سرخرود از خونین شدنِ زمین بر اثر سر بریدن 4 هزار نفر؛ حکایت دارد که از شدت و زیادی خونهای جاری؛ رودِ خونِ سرخ جاری شده بهمین دلیل این منطقه را سرخرود نامیدند. اما کمی اغراق و افسانه ای بنظر می رسد! و بسیاری بر این اعتقادن که چون بعضی از قسمت های رودخانه هراز به علتِ عبور از کوه های دماوند به رنگِ سرخی می زند؛ و به این شهر می رسد آن را سرخ رود نامیدند که این مورد منطقی تر می باشد!

 

برای رسیدن به سرخ رود از تهران؛ چقدر زمان و مسافت باید طی شود؟

همانطور که می دانید شهرِ آمل بعنوانِ اولین شهر شمالی و نزدیکترین شهر به تهران؛ مرکزیت عبور مرکز کشور به سایر نقاطِ شمالیِ کشور می باشد و جاده هراز کوتاه کننده سایرِ مسیرهای ارتباطی بین مرکز تا شمالِ کشور می باشد که شما برای رسیدن به سرخرود از جاده هراز فقط 210 متر مسافت و حدود 3 ساعت و 15 دقیقه زمان نیاز است تا خود را از شهر تهران به طبیعتِ بی نظیرِ شهرِ شمالی سرخرود برسانید.

مسیرهای دیگری همچون جاده چالوس و جاده فیروزکوه نیز می باشد که در ابتدا جاده هراز بعنوان کوتاه ترین و نزدیکترین. مسیر دوم جاده چالوس و در اخر مسیرِ سوم اگر دو مسیرِ ابتدایی مسدود باشد جاده فیروزکوه استفاده می شود.

شهر سرخرود خرید زمین

زیبایی های شهر سرخرود علاوه بر نوار ساحلیِ وسیع و بی نظیرش؛ المان های دیگری نیز می باشد که وجه تمایزاتی با سایرِ شهرهای شمالی بوجود آورده است؛ مانند:

- تالاب های دیدنی و خارق العاده در روستاهای این شهر که همه ساله در فصل هایی خاص گردشگرانِ زیادی را به خود می کشاند.(تالاب هایی مملو از قوهای وحشی و فلامینگو)

- نوار ساحلی سرخرود با طراحیِ خاص نسبت به سایر مناطقِ شمالیِ کشور( نوارِ ساحلی سرخرود تنها نواری است که حریم قانونی و فاصله ساخت را از خط دریا رعایت شده که همین امر موجب دلربایی بسیاری از گردشگران و بطبع سرمایه گذاران شده است)

- برج های ساحلی چندین طبقه ای با ویوی بی نظیر از دریای بی کرانِ مازندران که طلوع و غروبِ خورشید از این برج ها یک افزونه افزایشِ عمرِ آدمی می باشد!

- شهرک های مهندسی سازی شده بی نظیر که به برند شدن منطقه بسیار بسیار تاثیر گذار بوده است.

- تپه های باستانی به نام قلاکتی ( قلابن یک و دو ) که گفته می شود قدمت این تپه ها به 200 سال می رسد. ( قلابن او )

- پلاژهای ساحلی همچون پلاژ چاکسر - قوری و گل شهر که مرکز اقامتی خوبی برای مسافران و گردشگران برای استراحت و تفریحاتِ ساحلی مب یاشد.

- جنگل شیلات

و ....    

موارد بالایی که ذکر شد تنها بخشی از زیباییها و جذابیتهای شهرِ سرخرود می باشد شما بایست به سرخرود سفر کنید تا این زیبایی ها و جذابیتهای متعددِ این شهرِ افسانه ای را از نزدیک لمس کنید.

 خرید ویلا در سرخرود املاک رادین

بنظر شما؛ سکونت و اقامت در این شهر با این همه زیبایی و فراوانیِ طبیعی، خواسته همگان نیست؟

مسلما جوابِ خیلی از شما عزیزان؛ مثبته

به همین خاطرِ که در شهر سرخ رود و روستاهایِ اطرافش؛ تعددِ خرید و فروش ملک و ویلا زیاد است و برج های ساحلی از آرزوهای سکونت خیلی از مردم شده است؛ خرید ویلا در سرخرود یا خرید زمین در سرخرود از جمله خریدهای ملکیِ پر طرفدار برای غیر بومیان و همچنین در سالهایِ اخیر برای خودِ بومیان شده است.

 

خرید ویلا یا آپارتمان در سرخرود از دو منظر بسیار جذاب برای عموم مردم می باشد:

1) برای سکونت دائم: معمولا بسیاری از مشتریانی که ویلاهای سرخرود را برای سکونتِ دائم خریداری می کنند بازنشستگان و افرادی هستند که اوقات فراغتشان و دورانِ بازنشستگیشان را در مکانی زیبا و دیدنی از شمال سپری کنند می باشد و این نشان دهنده؛ امنیت و آرامشِ بالایِ منطقه می باشد که سیل سنگینی از مشتریان از این گروه افراد می باشند.

2) سکونت موقت: گروهی هم زمان های تعطیلی و اخر هفته ها مجالِ سفر دارند و شخصی بودن ویلا را انتخاب کرده اند؛ که علاوه بر جنبه استفاده تفریحی و زندگی موقت؛ جنبه سرمایه گذاری با نرخ تبدیل بالا را هم دارا می باشد.

3) سرمایه گذاری: گروهی هم با در نظر گرفتن پتانسیل و قدرتِ نقد شوندگیِ ملک در منطقه؛ وارد فاز سرمایه گذاری در این شهر ساحلی با خرید زمین یا خرید ویلا در آن می شوند که سود سرشاری را نیز در سالهای اخیر بدست آورده اند.

4) اجاره ویلا یا اجاره آپارتمانی: گروهی نیز به دلیلِ نداشتن قدرت مالی جهت خرید ویلا و یا عدم علاقه شخصی؛ سکونت در ویلا یا آپارتمانهای ساحلی را انتخاب می کنند که این نوعِ بازار اجاره ای در سالهایِ اخیر بسیار داغ و پرطرفدار می باشد.

در رابطه قیمت زمین و قیمت ویلا در سرخرود بایست بدانید که قیمت ها در این منطقه برند و پرطرفدار، بیشتر ارزشی می باشد و قیمت هر ویلا یا زمین در جای جای مختلفِ در این نوار ساحلی؛ متفاوت است،جهت کسب اطلاعاتِ بیشتر با املاک رادین در ارتباط باشید.

با توضیحاتی که در موردِ شهرِ ساحلی سرخ رود خوانده اید؛ ما در تیمِ املاک رادین میزبان مشاوره و راهنمایی به شما سروران جهتِ اجاره ویلا سرخرود یا خرید زمین و خرید ویلا در سرخرود؛ می باشیم کافیست با ما تماس برقرار کنید.

تیم املاک رادین پیشنهاداتی برای سرمایه گذاری در شمال برای شما عزیزان دارد؛ فقط کافیست بودجه مالیِ خود را به ما اعلام کنید؛ تماس بگیرید.

 

مقالاتِ پیشنهادی " املاک رادین " به شما عزیزان:

دریاسر کجاست و خرید ویلا در دریاسر محمودآباد

ورازده علیا کجاست و خرید ویلا در ورازده چمستان

بهدشت کجاست و خرید ویلا در بهدشت نور

بابلسر کجاست و خرید ویلا در بابلسر

سعادت آباد کجاست و خرید ویلا در سعادت آباد نور چه مزایایی دارد؟

بهدشت چمستان کجاست و خرید ویلا در بهدشت

میان رود چمستان کجاست و خرید ویلا در میانرود