با سلام خدمت همراهان همیشگی املاک رادین امیدوارم حالتون عالی باشه.

یکی از دغدغه های این روزهای مردم؛ حفظِ ارزش پول و راهکاری برای افزایش سرمایه می باشد؛ اینکه در کجا سرمایه گذاری کنیم با چه مبلغی و در چه زمانی وارد چه سرمایه گذاریم شویم؛ اینها سوالاتی هستند که ذهنِ بخشِ عظیمی از مردم کشور را به خود درگیر کرده است!

متاسفانه به دلیل ساختارِ ضعیف و نابسامانِ اقتصاد و کسب و کارها و بی حمایت ماندن بخشِ تولیدِ داخل؛ مردم را به چند شغلی مجبور ساخته است به طوری که بسیاری 2 الی 4 شغله می باشند و باز هم دغدغه ها آنها را به سمتِ سرمایه گذاری هدایت ی کند؛ در این مقاله که توسط تیم املاک رادین نگاشته شده است همراه باشید تا راهِ درست سرمایه گذاری در سال 1402 را برایتان با ذکر عنوان وبصورتِ تجربی اثبات کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

در ابتدا یه سری به بازار خودرو داخلی بزنیم!

قیمت خودروهای داخلی از زمانی که خبر آزاد شدن وارداتِ خودروی خارجی علنی شد؛ با سرعتی عجیب کلیه اتومبیل های داخلی با افزایشِ قیمتِ بالایی روبرو شدند به خصوص در بازارِ آزادِ خودروهای داخلی؛ قیمت ها به شکل باور نکردنی افزایش یافت و تفاوت قیمت شرکت با بازار در هر ماشین از 60 میلیون تومان تا 1 میلیارد تومان در ماشین های مختلف؛ پدیدار شد در این بین افرادی که نقدینگیِ بیشتری داشتند توانستند از این تفاوت قیمتِ زیاد بین قیمتِ کارخانه و بازار آزادِ خودروها سودِ زیادی بدست آورند؛ پراید با قیمت 180 میلیون تومان و قیمت بازار تا 400 میلیون تومان؛ از جمله خودروهایی بود که دولت برای فروش طرحهای مختلفی را پیاده سازی نمود؛ خودروهای گران قیمت همچون لاماری با حاشیه سودِ نزدیک به 1 میلیارد تومان؛ یک بیزنسِ پرسود را برای افرادی که نقدینگی مناسبی داشتند فراهم نمود و در نهایت دولت با اجرای طرح های مختلف برای حمایت از جوانان و زنان خانه دار؛ برای هر کدملی فعال با گواهینامه طرحِ فروش خودرو با قیمت کارخانه را تدارک دید تا در این بین سود بین قیمت بازار و قیمت کارخانه به حداقل خود برسد و هر مصرف کننده ای راغب شود تا خودرو را بصورت مستقیم از کارخانه خریداری نماید.

خودرو املاک رادین

بازار خودرو در ماه های اخیر با التهابِ زیادی روبرو بوده است افزایشِ قیمت 24 ساعته در بعضی خوردرو ها از 100 تا 700 میلیون تومان و همچنین کاهش قیمت؛ بازارِ پر ریسکی را برای دلالان بوجود آورد و بسیاری را با زیانِ سنگینی مواجه نمود؛ قیمت خودرو 207 از 270 میلیون به 900 میلیون تومان و کاهش وهله ای آن از 900 میلیون به 560 میلیون تومان همگی از التهابات و شایعاتِ بازار خودرو با خبرهای ساختی بوده است؛ از همین روی تیم مالی و کارشناسی املاک رادین در این مقاله یک سرمایه گذاری با ریسکِ زیان صفر درصد و با سودِ صدرصدی را به شما معرفی خواهدکرد. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

پیشنهادِ تیم تجاری املاک رادین به شما هموطنانِ عزیز سرمایه گذاری در مسیرِ بدور از استرس و دغدغهِ کاهش سرمایه و در نهایت افزایش سود؛ خرید زمین یا خرید ویلا در شمال می باشد. شما با خرید زمین در شمال هر چند با مبلغی اندک؛ می توانید تکه ای از بهشتِ ایران یعنی مازندران را مالک شوید.

بگذارید از روندِ قیمتیِ زمین در شمال بگوییم؛ قیمت زمین 5 سالِ پیش در روستاهای حومه چمستان در بافتِ مسکونی حدود 500 هزار تومان بوده(بسته به مناطق و برند بودن روستا یا منطقه؛ متفاوت است) و در سال 1402 همان زمین ها حدودا از 6 تا 11 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند. کدام سرمایه گذاری می تواند سودی با این تصاعد برایتان بوجود آورد؟ بازار ارز دیجیتال و رمز ارزها؟ بازار بورس؟ بازار طلا؟ بازار دلار؟

مسلما در مورد هر بازار در حدودی اطلاعات داشته و خبرهای سود یا نزولِ بازارها را شنیده اید؛ نزول بورس ایران و خواب چند ساله بورس - روند سقوط بازار رمز ارزها که یک شبه سرمایه بسیاری را نابود ساخت و .....

یک سرمایه گذاری زمانی مناسب می باشد که علاوه بر سودآوری؛ آرامشِ نسبی هم برایتان بوجود آورد؛ کدام یک از بازارهای فوق، تضمین یا تعهدی بابت سرمایه شما لحاظ کرده اند؟

بازار مسکن در مناطقِ پرطرفدار همواره بعنوان یک نقدشوندگی پرسود از سالیان سال مورد استقبالِ سرمایه گذاران قرار گرفته است. اما کدام مناطقِ شمال قدرت نقد شوندنگی و رشد بالاتری دارند؟

 

قیمت زمین در شمال

 

منطقه ای از شمال که به دلیلِ طبیعتِ بی نظیر و آب و هوای عالی؛ در عینِ حال بسیار ارزان قیمت تر از سایر مناطقِ شمال؛ روستاهای حومه شهر چمستان می باشد روستاهایی همچون کیابسر؛ بنفشده؛ درکاپی؛ ورازده؛ رمشی؛ امیرآباد؛ سعادت آباد و .... روستاهای حومه شهر آمل همچون کلوده - افراده - ولیسده - سائیج محله - چنگاز و ..... از جمله روستاهای پرطرفدار و خوش قیمت در شمال کشور می باشد.

دلیلِ پر تقاضا بودن این روستاها علاوه بر موقعیت جغرافیایی و طبیعتِ بی نظیرش، دسترسی سریع و نزدیک به مرکز کشور یعنی تهران می باشد شما با طی مسافتی 3 ساعته می توانید خود را از دلِ ازدحام و ترافیک کلان شهرهایی مانند تهران به دلِ طبیعت و زندگی در مناطقِ زیبایی شمالی دعوت کنید.

 شما عزیزان برای سرمایه گذاری و همچنین خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در شمال برای سکونت؛ کافیست با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید و کارشناسانِ مجرب رادین با سابقه چندین ساله با مدیریت مهندس احمدی؛ مشاوره اختصاصی و ویژه در اختیارتان قرار دهند تا با اگاهیِ بیشتر به تصمیم گیری خود جهت دهید.

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین:

عقب ماندن بازارِ ملکیِ شمال از 90 درصد بازارهای ایران در سال 1401

املاک رادین و پاسخ به چراهای خرید ویلا شمال و خرید زمین شمال

پیش بینی تورم املاک شمال از زبان کارشناسان املاک رادین

قدرت و سرعت نقد شوندگی خودرو بیشتر است یا املاک شمال

بازار داغ اجاره ویلا در شمال با رکورد تورمی کشور

سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال با املاک رادین

خرید زمین در شمال زمانی که بازار در خوابِ فروش به سر می برد