بعد از خرید ویلا، مهم ترین بخش، طراحی داخلی ویلا می باشد، و آنچه که حایز اهمیت است، وجود راهکار و ابزارات عالی و منحصر به فرد و.... می باشد، که با استفاده از آن می توان فضای زندگی زیبایی داشت، در واقع با ترکیب برخی از ایده های خلاقانه، می توانید یک خانه کوچک ساده را به یک خانه زیبا و مجلل تبدیل کنید، در این مقاله قصد داریم، به راهکارهای طراحی ویلا اشاره نماییم، با ما همراه باشید.

 

طراحی کم هزینه ی ویلای شمال

 

قطعا راحتی و زیبایی ویلا ها مهم ترین اساس برای زندگی آرام در فضایی دنج و زیبای شمال می باشد، ویلاها در شمال، اغب در سازه های؛  نیم پیلوت و دوبلکس و تریبلکس و.... با بهترین متریال طراحی و ساخته شده اند، و سازندگان و طراحان ویلا سعی بر آن دارند، تا ویلایی منحصر به فرد بسازند، باید بدانید که برای داشتن فضایی خوب و دنج، نیازی به صرف هزینه های بالا نخواهید داشت، در واقع دیزاین ویلا یک کار هیجان انگیز و خلاقانه است، که با کمی فکر و خلاقیت می ‌توانید هزینه‌ های اجرای دیزاین ویلا را کاهش دهید، نکات بسیار ساده ایی برای طراحی ویلا وجود دارد، که به صورت زیر می باشد؛

 

  1. از متخصصان کمک بگیرید.
  2. یک طرح ساده و شیک انتخاب کنید.
  3. یک طرح کم هزینه متناسب با طراحی داخلی ویلا انتخاب کنید.
  4. از المان هایی که باعث بزرگ نمایی فضا می شود استفاده نمایید.
  5. و.....

 

ابزارات اساسی در طراحی ویلا

 

  1. یک چمن کوچک برای جلو ویلا بسازید.
  2. استفاده از کاغذ دیواری
  3. پارتیشن
  4. گل آرایی و تزیین گل های زینتی
  5.  استفاده از مبلمان چند منظوره
  6. استفاده از آینه و تابلوهای هنری
  7. بکارگیری از چوب
  8. وسایل جانبی اعم از؛ کتابخانه، میز و صندلی، کوسن، گلدان و...
  9. نور پردازی
  10. و...

 

طراحی کم هزینه ی ویلای شمال

 

در متن فوق به گزینه هایی که می توانید، در طراحی داخلی ویلا از آن بهره ببرید، اشاره شده است، در واقع بهترین گزینه مشورت با افراد متخصص و مجرب می باشد، زیرا می توانید اصولی و متناسب ویلای خود، تصمیم بگیرید، زیرا ممکن است، همه طرح های جذاب، برای ویلای شما در شمال مناسب نباشند، برای مثال؛ اگر متراژ ویلای شما زیر 200 متر می باشد، می توانید از متریال و رنگ هایی که باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شوند، مانند؛ کرم، طوسی، رنگ های گرم و... استفاده کنید، در ادامه به نکات دیگر می پردازیم؛

 

  • ویلاهای واقع در شمال، همگی دارای نمایی سنتی و مدرن می باشد، و ویوی اغلب ویلاها رو به طبیعت زیبای شمال می باشد، از این سوی به شما عزیزان پیشنهاد می شود، که از گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی استفاده نمایید، گیاهان و گل ها از مهم‌ ترین عناصری هستند که، هویت باغ و حیاط شما را می ‌سازند، از این رو یکی از بهترین و کم هزینه ترین کاری که می توانید انجام دهید، طراحی یک چمن در محوطه ویلا و یا جلوی ساختمان می باشد، همچنین برای اینکه سطح دیوار پوشانده شود، می توانید از گیاهانی که نیاز به نگهداری کمتر و رشد خوبی دارند، استفاده نمایید.

 

  • کاغذ دیواری؛ کاغذ دیواری ها یکی از ارزان ترین اکسسوری ها برای دکوراسیون ویلای شمال هستند، که می توانید با انتخاب درست رنگ و طرح و... هارمونی زیبایی را به وجود آورید، در واقع در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری باید بسیار دقیق و حساس بود.

 

  •  پارتیشن؛ پارتیشن ها می توانند به عنوان لوازم جانبی، زیبایی داشته باشند و به ایجاد یک فضای خصوصی نیز کمک کنند، با قرار گیری پارتیشن ها در بعضی از قسمت های ویلا، می توانید، فضای داخلی ویلا را از یکدیگر جدا کنید.

 

  •  استفاده از مبلمان چند منظوره؛ یکی از ایده هایی که می توانید، برای طراحی ویلا از آن استفاده نمایید، استفاده از مبلمان چند منظوره، مانند؛ میز ناهار خوری، کنسول دیواری همراه با آیینه، میزها تو در تو و.... می باشد، که از گزینه های مناسب و با تنوع و قیمت های متفاوت، از المان های مناسبی برای انتخاب می باشد، در واقع  شما برای زیبا سازی ویلای خود می توانید از تعبیه مبلمان اسپرت در محوطه ی ویلا، در رئوف گاردن، در تراس و... استفاده کنید.

 

 بیشتر بخوانید؛ اشتباهات رایج در مورد دکوراسیون داخلی ویلا شمال

 

  •  استفاده از آینه و تابلوهای هنری؛ یک ایده ناب برای طراحی کم هزینه استفاده از آینه ها، شمع، دکوراتیو، تابلو های هنری و... می باشد، حتی می توان اینگونه بیان کرد، یکی از جذاب ترین ایده ایی که می توانید برای زیباتر شدن ویلای خود بکار ببرید، استفاده از هنرهای دستی و... می باشد، که اگر به صورت یکپارچه و اصولی انتخاب شوند، تاثیر بسزایی در زیباسازی محوطه خواهند داشت، در واقع می توانید هارمونی زیبایی را به وجود آورید، زیرا کافی است با ترکیب رنگ های مختلف، با رنگ دیوار بازی کنید.

 

  • استفاده از گل و گلدان؛  شما می توانید از گلدان های بزرگ و کوچک به همراه گل های طبیعی و زیبا، برای ویلای خود استفاده نمایید، در واقع با افزودن گلدان به خانه خود، ویلا را سبز و شاد کنید، و گیاهانی مانند؛ کاکتوس یا ساکولنت، آناناسی، ارکیده، برگ انجیری، گل بابا آدم، پوتوس، بونسای و.... از گل های ایده آل هستند، که می توانید از آن در ویلای خود، استفاده نمایید، زیرا این گل ها به مراقبت زیادی نیاز ندارند.

 

طراحی کم هزینه ی ویلای شمال

 

 

  • نور پردازی؛ نور و روشنایی از المان های مهم، برای یک ویلا، خانه و.... محسوب می شود، باید بدانید که نور پردازی ویلا هم مختص محوطه ی بیرونی ویلا و هم مختص فضای داخلی ویلا می باشد، اگر به صورت اصولی، در محوطه داخلی و بیرونی ویلا، جایگذاری شود، بی شک فضای زیبا و روشنی را به وجود خواهد آورد، برای مثال می توانید در محوطه حیاط ویلا، از چراغ های ایستاده، چراغ دیواری، نور پردازی در تراس و نیز از لامپ های دیواری استفاده کنید، که این چراغ ها در هنگام شب، جلوی خاصی دارد، و توجه افراد را به خود جلب می نماید، همچنین برای فضای داخلی ویلا می توانید از آباژور، لوسترهای شیک و... استفاده کنید.

 

  • یکی از المان هایی که می توانید، برای طراحی حیاط ویلا از آن استفاده کنید، آلاچیق و نصب آبنما می باشد، آبنماها و آلاچیق ها دارای انواع مختلف می باشد، اعم از؛ سفالی، گچی، آجری و.... که هر یک دارای زیبایی متفاوتی می باشد، که با ریزش آب، فضای دلنشینی را به وجود می آورد.

 

  • کفپوش؛ استفاده از کفپوش های شیک، یکی از آسان ترین راه ها برای دیزاین ویلا با کم ترین هزینه است، در واقع کف سازی و محوطه سازی دو عنصر بسیار مهم، در طراحی و ساخت ویلا محسوب می گردد، کف سازی ویلا، مانند دیگر المان ها، دراای انواع مختلفی اعم از؛ چوب، سرامیک، سنگ ریزه، بتن، سیمان و.... می باشد، که مطابق خواسته و بودجه ی خود می توانید، یکی از ارزان ترین اما زیباترین نوع کف سازی، سنگریزه می باشد،  این یک ایده بسیار زیبا و شیک می باشد، شما می توانید در بخشی از ویلا مثلا در ورودی ویلا، مسیریابی و... از سنگ ریزه استفاده نمایید.

 

  • و....

 

ایده هایی که در متن به آن اشاره شده است، جزئی از ایده های قابل اجرا در طراحی داخلی و خارجی ویلاها در شمال می باشد، شما با کمی ایده و خلاقیت می توانید ایده های زیادی را اجرا نمایید، در این مسیر باید در زمان پیاده سازی ایده، به هزینه های که باید صرف کنید، توجه کنید، تا بتوانید به صورت اصولی در این مسیر حرکت نمایید، در واقع یک طراحی ساده، ویلا می تواند بسیار جذاب به نظر برسد، و نیاز به صرف هزینه های بسیار و گران قیمت نمی باشد، کافیست به صورت اصولی، اقدام به طراحی و اجرای ایده های خارق العاده خود نمایید، و سعی نمایید، از  متریال و رنگ هایی استفاده کنید که باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شوند، و از المان هایی استفاده نمایید که، از مواد طبیعی مانند حصیر، پنبه، چوب، سنگ و.... ساخته شده باشند، زیرا این المان ها حس دلنشین و آرامش بخشی را انتقال می دهند، همچنین نورپردازی از دیگر ایده های کم‌ هزینه، برای دیزاین ویلا است، و ساده ترین روش برای زیباتر نشان دادن ویلا و.. به حساب می آید، و حتی  با استفاده از مبلمان حصیری و اسپرت در فضای ویلای خود می توانید فضای دلنشینی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید، پس با روش های متفاوت و ایده های خاص و خلاقانه می توانید، ویلای خود را زیباتر نمایید، اگر در این مسیر و خرید ویلا ارزان قیمت در شمال نیاز به مشاوره دارید، کافیست به تیم مجرب املاک رادین که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های گوناگون هستند، مراجعه کنید، و از این روی برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی املاک رادین، به بخش تماس با ما مراجعه کنید، امیدوارم این مطالب برایتان مفید واقع گردیده باشد.

 

 

طراحی کم هزینه ی ویلای شمال

 

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین

انواع طرح های کابینت در ویلاهای شمال

دکرا (Decra) به چه معناست؟

نکاتی که باید در زمان خرید یا اجاره ویلا در شمال رعایت کرد؟

بهسازی ویلا در شمال بهتر است یا بازسازی ویلا

طراحی اتاق خواب مستر در طراحی نوین ویلاها در شمال 

هرآنچه در رابطه با ویلاهای فلت؛ نیم دوبلکس؛ دوبلکس و تریبلکس بایست بدانید

هرانچه درباره طراحی ویلا کلاسیک در شمال بایست بدانید