روستای نعمت آباد از جمله روستاهایِ توابعِ شهر چمستان است که به دلیل شرایطِ آب و هواییِ بی نظیرِ حاکم در این منطقه و بطور کلی در شمالِ کشور و همچنین پوششِ طبیعی و دسترسی عالی آن به کوه - دریا و جنگل؛ همگی مزید بر علت شدند تا این روستا را به یک روستای پرطرفدار در شمالِ کشور تبدیل کند.

فاصله " نعمت آباد" تا مرکز شهر چمستان اندک می باشد حدودا کمتر از یک کیلومتر و حد فاصل 17 کیلومتری از شهرستان نور و دریا قرار گرفته است. این روستا در دهستان ناتل رستاق و از نزدیکترین روستاها به شهر چمستان می باشد.
این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی و بکرِ جنگلی قرار گرفته است. بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. آب و هوای نعمت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند محمودآباد و نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است.

 در نقشه بالا لوکیشینِ دقیقِ روستای نعمت آبادِ چمستان را خواهید داشت با کلیک بروی نقشه فوق می توانید دستگاه گوشیتان را به این آدرس تنظیم کرده و عزم سفر به این روستا را کنید.

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

در سالهای اخیر؛ افزایشِ استرس ها به خصوص در کلان شهرها و آلودگی هوا در شهرهای مختلفِ ایران؛ نیازی را برای عمومِ مردم به وجود آورد که موجب به پیدایشِ اقامتگاهها و مراکز بومگردی در نوارِ شمالی شده است. مکانهایی با ساختارِ سنتی با کاه گل یا سفالهایِ زینتی با حیاط و شبیه سازی حال و هوای دوران قدیم؛ از مکان های پر طرفدارِ مردم شده است تا در تعطیلات و اوقات فراقت به این مراکز سفر کنند که روستاهای شمال به خصوص روستاهای مناطق چمستان از جمله این مناطق می باشد که بسیار پر طرفدار شده و هر ساله به تعدادِ این اقامتگاهها در شمال اضافه می گردد که روستایِ نعمت آباد با طبیعتِ بی نظیرش، مستعد ساخت چندین اقامتگاه در خود می باشد در این مقاله از پتانسیل های این روستا خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

 

 روستای نعمت آباد تقریبا در ابتداری شهرِ چمستان قرار گرفته و از همین روی دسترسی عالی به مراکر درمانی، تفریحی - رفاهی برای شما عزیزان محیا می باشد. از طرفی روستای نعمت آبادِ چمستان بواسطه جاده دریا که مسیرِ میانبر بین جاده ساحلی و جاده جنگلیِ چمستان(جنگل نور و مغانده) می باشد، از نظرِ لوکیشن این روستا یک موقعیتِ اکازیون رو دارا می باشد شما با خرید ویلا در نعمت آبادِ نور با طیِ مسافتِ 3 دقیقه ای خود را به جنگلِ واز خواهید رساند(یک منطقه زیبا از کوه و جنگل که در سالهای اخیر رشدِ شدیدی داشته است) و با طیِ مسافتِ 10 دقیقه ای خود را به ساحلِ نیلگون خزر خواهید رساند؛ از همین روی سرمایه گذاری در روستای نعمت آباد را یک سرمایه گذاری هوشمند و پر سود از دیدِ کارشناسانِ " املاک رادین " می دانیم. 

خرید ویلا یا خرید زمین در نعمت آبادِ نور؛ یک سرمایه گذاری عالی برای شما و همچنین یکی از بهترین لوکیشن ها برای سکونت می باشد.

مشاهده ویلاها در روستای نعمت آبادِ چمستان در سایتِ املاک رادین؛ کلیک نمایید.

با خرید ویلا در نعمت آباد چمستان، می توانید علاوه بر بهره­ مندی از آب و هوای مطبوع شمالی، از تماشای مزارع، باغات و شالیزار های سرسبز این منطقه از کشور لذت ببرید. با کمی پیاده روی و رانندگی می توان خود را به مناطق جنگلی یا ییلاقات مجاور نعمت آباد چمستان مانند: واز، گزناسرا، کشپل و... برسانید و از قدم زدن در مسیر های زیبای جنگلی این منطقه بهره ببرید. گونه های طبیعی از درختان و گیاهان به خصوص در فصول بهار و پاییز، چهره ای رویایی در این منطقه به ارمغان می آورد. مردمان خونگرم و مهربان این روستا مهاجرپذیر و توریست پذیر می باشد. و فرهنگ مسافر پذیری برای این روستا به خوبی جا افتاده است.

 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در روستای زیبای نعمت آباد چمستان هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک رادین با داشتن انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی " املاک رادین " برای شناخت بیشتر ِ مناطقِ شمال:

جنگل مغانده کجاست و خرید ویلا در روستای مغانده چمستان

کیابسر کجاست و خرید ویلا در کیابسر نور

کمربندی امامزاده عبداله و روستاهای شهر امامزاده عبداله

آبشار رزکه کجاست و خرید ویلا در رزکه آمل

آهودشت کجاست خرید ویلا و زمین در آهودشت نور

لسفی جان کجاست و خرید ویلا در لسفی جان نور

هر آنچه باید درباره روستای عرب خیل بدانید

عبدالله آباد کجاست و خرید ویلا در عبداله آباد چمستان

پارک جنگلی نور بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه

جنگل هلومسر کجاست و خرید ویلا در منطقه هلومسر آمل

روستای درکاپی کجاست و خرید زمین در درکاپی نور