برای خرید و فروش ویلا و زمین در شمال و انجام یک معامله امن بدون شک به کمک بهترین مشاور املاک نیاز خواهید داشت. اگر تصمیم دارید در شمال سرمایه‌گذاری کنید بهتر است خود را در انبوهی از املاک و مستغلات سردرگم نسازید. بهترین راهکار این است که مشاورانی را انتخاب کنید که واقعاً با هدف کمک به شما در خرید زمین یا خرید ویلا در شمال فعالیت می‌کنند. تنها در این صورت است که از گرفتار شدن در دام کلاهبرداری‌های فروش ملک در امان خواهید بود.

 یک مشاور املاک دلسوز و متخصص، فردی است که به اصول قانونی یک معامله برای خرید زمین و خرید ویلا تسلط دارد. بدون شک تمام مشتریان خرید ویلا در شمال ترجیح می‌دهند این چنین مشاورانی را در کنار خود داشته باشند. شاید بهتر باشد شما هم با چشمان باز، این خدمات را دریافت کنید. بهترین مشاور املاک را با یک جستجوی دقیق می‌توانید در مازندران پیدا کنید.

تیم حرفه ای و متخصص املاک رادین با جمع کردن مشاوران املاکی که هر کدام مسلط بر منطقه خاصی از مازندران هستند، در جایگاهی هستند که بتواند با خیال آسوده ادعا کنند در این راه، شما را به بهترین مسیر هدایت کند. خرید و فروش زمین و ویلا در چمستان و حومه به دستان مشاورانی سپرده شده که نقطه به نقطه این مناطق را می‌شناسند، همانطور که واگذار کردن معامله ویلا در نور، محمودآباد و دیگر شهرهای مازندران نیز به مشاوران باتجربه، با توجه به این نکته رقم خورده است. از آنجا که فعالیت سایت املاک رادین و تمام افرادی که بخشی از این زنجیره را تشکیل می‌دهند، در چارچوب خاص و تابع استانداردهای از پیش تعریف شده‌ای است، این اطمینان را به شما خواهند داد که تا نقطه پایان در کنارتان باشند. رضایت دو طرفه و ایجاد معامله‌ای دو سر بُرد، مهم ترین ارمغان سایت املاک رادین خواهد بود.

 

نحوه خرید ویلا یا زمین توسط سایت املاک رادین:

 

1) برای اینکار ابتدا وارد سایت http://amlakeradin.com/ می شوید. و از آنجا به بخش خرید ویلا یا خرید زمین (در قسمت بالا وسط) می روید. 

 

سایت املاک رادین

 

2) شما در این قسمت می توانید انواع فایل های زمین یا ویلا موجود در سایت مشاور املاک رادین را مشاهده کنید.

 

سایت املاک رادین

 

 

3) برای دیدن جزئیات  هر آگهی می توانید روی آن کلیک کنید، تا جزئیات کامل برایتان نمایش داده شود. مجموعه  املاک رادین با تیم تولید محتوای بسیار تخصصی و قوی که دارد، هر آگهی را برایتان به طور کامل شرح می دهد.

 

سایت املاک رادین

 

 

4) شما بعد از آگهی مورد نظرتان می توانید به چند روش برای دسترسی به جزئیات بیشتر و مشاوره رایگان، به مشاوران املاک رادین دسترسی پیدا کنید.

 

        الف) در هر قسمت کی نیاز به مشاوره داشتید، به قسمت سمت راست سایت مراجعه کرده، و به صورت آنلاین با یکی از مشاورین املاک رادین چت کنید. چنانچه اگر  ملک خاصی مدنظرتان است. حتما کد هر ملک که در هر آگهی نوشته شده  را به خاطر بسپارید.

 

سایت املاک رادین

 

       ب) یا در همان قسمت و در پایین چت آنلاین، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را گذاشته و در قسمت پیام شما، هر گونه سوال و پیامی که دارید، بنویسید تا کارشناسان املاک رادین در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

سایت املاک رادین

 

        ج) در هر قسمت که احساس نیاز به مشاوره کرده اید، به ایکون واتساپ که در سمت راست و پایین قرار میگیرد کلیک کرده و با هر کدام از مشاوران که مدنظرتان است، در واتساپ چت کنید.

 

 

مراحل ثبت تبلیغات املاک شما بر روی سایت املاک رادین:

برای اینکار ابتدا وارد سایت املاک رادین شده http://amlakeradin.com/ ، در سمت چپ قسمت بالا بر روی (ورود و ثبت نام) کلیک کنید. در اینجا شماره تماس خود را وارد کرده و بر روی مرحله بعد کلیک کنید، و کدی که به شماره موبایل شما ارسال می شود را وارد نمایید. در ادامه مشخصات حقیقی خود را کاملا وارد کنید. در نتیجه ثبت نام شما با موفقیت بر روی سایت املاک رادین انجام می شود و وارد پنل کاربری اختصاصی خود می شوید.

برای ادامه وقتی وارد پنل کاربری خود شده اید، باید برروی (ثبت رایگان ملک شما) در سمت چپ گزینه + به شکل خانه کلیک کنید.

سایت املاک رادین

 

در این مرحله باید به فیلتر های گذاشته شده دقت کنید! حتما عنوان آگهی در زمینه اینکه فروش ویلا یا فروش زمین می باشد، را بنویسید. متراژ زمین و اگر ویلا می باشد متراژ بنا و سن بنا را وارد نمایید.

سایت املاک رادین به دلیل داشتن مشتریان خارجی عرب زبان و انگلیسی زبان، تمام فایل های آگهی این سایت ترجمه می شود. برای این مراحل نیازی نیست این فیلترهای ترجمه را پر کنید. شما فقط فیلترهای اصلی که گویای مشخصات کامل ملک شما باشد را پر نمایید، و باقی کارها را به تیم متخصص ما بسپارید.

سایت املاک رادین

 

و بعد از آن حتما محل جغرافیایی ملک و ویلایتان را وارد کنید.

و اگر توضیحات بیشتری در مورد ویلایتان دارید حتما در قسمت توضیحات بنویسید. توضیحات بیشتر ما را در زمینه تولید محتوا و تبلیغات جذاب کمک زیادی می کند، و باعث می شود آگهی شما کامل تر بنظر برسد. در اینجا می توانید شماره تلفن های بیشتر و راه ارتباطی با خودتان را وارد نمایید. و بعد از تکمیل این مرحله، گزینه سبز مرحله بعد در قسمت پایین سمت چپ را کلیک نمایید.

 سایت املاک رادین

سایت املاک رادین 

 

در این مرحله باید برحسب زمین یا ویلایتان جلوی گزینه های گفته شده تیک آبی را فعال کنید. فعال کردن تیک آبی به منزله این است که امکانات گفته شده را دارا می باشد و داشتن تیک قرمز این است که ملک شما فاقد گزینه موردنظر است. حتما گزینه های موردنظری که ملکتان دارا می باشد را فعال کنید. تا ما بتوانیم اطلاعات بهتر و بیشتری در اختیار متقاضیان قرار بدهیم تا ترغیب به دیدن ملکتان شوند.

بعد از کامل کردن این مرحله، گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

سایت املاک رادین

 

در این مرحله آخر، شما عکس های مربوط به ویلا یا زمین را آپلود کنید. هرچه عکس باکیفیت تر باشد، نمایش و دید بهتری در ذهن متقاضی ایجاد می کند. دقت کنید اگر ویلایتان پیش ساخته بوده حتما از مرحله آخری که انجام شده عکس بگیرید. اگر فایل شما تبلیغ زمین بوده، مشکلی برای نداشتن عکس وجود ندارد. اما برای فروش ویلا حتما آگهی باید دارای عکس باشد.

بعد از آپلود شدن عکس، گزینه ثبت را بزنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما آگهی تان را تایید کنند. و برحسب اطلاعات داده شده شما، یک آگهی جذاب و پرمحتوا برایتان تولید کنند.

 سایت املاک رادین

 

چنانچه در هر مرحله مشکلی برایتان پیش آمد یا سوالی داشتید، می توانید به بخش تماس با ما، مراجعه کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک