خرید ویلا به صورت اقساطی توسط تیم حرفه ای املاک رادین

وقتی در خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، می گوییم پرداخت اقساطی، منظور این است؛ که در این معامله امکان پرداخت بخش بخش طبق توافقات وجود دارد.
گاهی اوقات خریدار توان پرداخت یکجا برای خرید ویلا را ندارد، و یا اینکه فعلا به اندازه قیمت کل ویلا بودجه در اختیارش نیست. و همینطور فروشنده نیاز به مبلغی پول دارد که ویلای تمام کار خود را به صورت اقساطی به فروش برساند. در این هنگام مشاوران حرفه ای املاک رادین با توافق طرفین، خریدار حداقل یک سوم یا نیمی از قیمت نهایی ویلا را به فروشنده پرداخت می کند و باقی مانده هزینه ویلا را در طی زمان توافقی به چند بخش تقسیم می کند و به فروشنده تحویل می دهد. همچنین فروشنده مدارک را پس از تسویه آخرین قسط به نام خریدار انتقال می دهد. که تمامی این مراحل در قولنامه ذکر شده می باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا اقساطی در انواع مناطق مازندران می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمائید و با مشاوران ما ارتباط برقرار نمائید.

 

برای دیدن انواع ویلا اقساطی در سایت نگین نور، کلیک کنید.

 خرید ویلا

 

شرایط کلی اقساطی فروش ویلا در مازندران

فروش اقساطی ویلای ارزان در شمال اگرچه فرمول و راه حل خاصی ندارد اما مدتی است پررنگ‌تر از قبل به آن توجه و اهمیت داده می‌شود.

همانطر که می دانیم، به موازات فروش نقدی ویلای شمال، گزینه دیگری هم با نام فروش اقساطی ویلا مشاهده می‌شود. فروش اقساطی ویلای شمال، در یک چارچوب خاص صورت می‌گیرد.

از باب یادآوری و تأکید عنوان می‌کنیم که خرید ویلا اقساطی در شمال، یک راه به صرفه برای صاحب ویلا شدن است.

شرایط خرید ویلا اقساطی شمال از این قرار است:

از خریدار 40 تا 50 درصد قیمت مسکن را به صورت نقد مطالبه می‌کنند، سپس باقی مانده طی چند چک یک ماهه از خریدار دریافت می‌گردد. روال متداول و مرسوم معاملات املاک از این قرار است که پس از دریافت 40 تا 50 درصد هزینه به شکل نقد، برای دریافت الباقی بازه سه تا 6 ماهه یا گاها 1 ساله را تعریف می‌کنند، که در این بازه خریدار موظف به پرداخت ماهانه یک قسط می‌شود.

بنابراین در بهترین حالت، خریدار می‌تواند پس از 6 ماه حسابش را با فروشنده ویلای شمال صاف کند و دل خوش باشد که پرونده حسابش را بسته است. عموماً در فروش اقساطی ویلای شمال، با افزایش قیمت ویلا به عنوان بهره همراه هستیم که رشد 10 درصدی قیمت ویلا، مرسوم است.

در واقع این عامل سبب می‌شود فروشنده نیز انگیزه لازم برای فروش ویلای خود به شکل اقساطی را دارا باشد، از طرفی خریدار هم زمان کافی در اختیار دارد تا نقدینگی‌اش را تکمیل نموده و صاحب ویلای مورد نظر در نقاط شمالی کشور شود و این می‌شود یک معامله دو سر برد که بر تمایل طرفین به نهایی کردن معامله می‌افزاید.

خرید ویلا 

 

نکات مهم خرید ویلا اقساطی در شمال

  1. در ابتدا باید منطقه مورد نظر مشخص باشد.
  2. داشتن سند آن ویلا
  3. شرکت سازنده نسبت به کاری که انجام می دهد، دارای تعهد باشد.
  4. شرط های موجود برای اقساط
  5. بهره آن
  6. تعداد قسط های پرداختی
  7. مشخص شدن زمان تحویل گرفتن ویلا
  8. بررسی ضرر وزیان ها 

 خرید ویلا

 

یکی از قسمت‌های مسئله ساز در فروش ویلای اقساطی شمال از این قرار است که فروشنده با قیمتی وسوسه کننده اعلام می‌کند قصد عرضه ویلا آن هم به شکل قسطی دارد. و فروشنده عنوان می‌کند انتقال سند پس از پرداخت اقساط ویلا صورت می‌گیرد. یعنی نه تنها پس از این که بخش نقدی هزینه را متقبل شدید که بعد از اتمام اقساط تعریف شده برای این ویلا، فروشنده لطف می‌کند و سند ویلا را به نام شما می‌زند.

عموماً مشاهده می‌شود که این دست از ویلاها نمونه‌های بدون مجوزی هستند که بعداً از سمت ارگان‌های دولتی همچون وزارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سازمان جنگل‌داری، تخریب خواهد شد چرا که ساخت ویلا در آن منطقه خاص، قدغن بوده است.

بارها دیده شده که چنین ویلاهایی با شرایط اقساطی و خیره کننده‌ای آماده فروش می‌شوند که دلیلش در آنچه گفتیم ریشه دارد. در حالت عادی، معمولاً در مواردی که زمین یا ویلا با مشکل سند همراه نباشد در زمان معامله یک مبایعه‌نامه به شکل نمایشی تنظیم می‌گردد.

پس از آن که، خریدار تمام اقساط را پرداخت نمود، آنگاه به شکلی رسمی، انتقال سند اتفاق می‌افتد و این همان چیزی است که در معاملات صحیح و قانونی مورد انتظار است.

خرید ویلا

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

نکاتی در مورد انتقال مالکیت سند ملک

نکاتی در مورد توقیف اموال و ملک