برای زندگی در محیطی آرام آن هم در دلِ طبیعتِ شمال؛ روستایی را در این مقاله انتخاب کردیم که از جمله روستاهای مستعد برای سرمایه گذاری

و زندگیِ آرام برای شما از دیدِ کارشناسانِ " املاک رادین " می باشد؛ روستایی به نام کرات کتی؛ با ما در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه که باید در رابطه با روستای کرات کتی بدانید را بطور مفصل به بحث و توضیح بپردازیم.

 

در ابتدا روستاهای برند منطقه چمستان کدامند؟

از نور به چمستان

از غرب به شرق یعنی از شهرستان نور به سمت چمستان روستاهای شناخته شده‌ای وجود دارند که شاید در بحث خرید ویلا در چمستان از این روستاها یاد شود و با اسامی چون  گنج‌یاب، افراسیاب‌کلا، حوریه، سلیاکتی، سرکاج، ایزخورده، کاردگرکلا، نصرت‌آباد، حاجی آباد، سیدکلا، مرداب، اسپی کلا، کردآباد، عباس‌کلا اشاره داشت.

 

از چمستان به سمت آمل

در این مسیر شاهد روستاهایی چون عبدل ده، کرات کتی، آهودشت، لسفی جان، اناده، مغانده، عرب خیل، نعمت آباد، ورازده، بلویج و... هستیم.

 مشاهده لوکیشن روستای " کرات کتی " روی نقشه؛ کافیست برروی نقشه بالا کلیک کنید تا بروی دستگاه موبایلتان تنظیم گردد و عازم سفر به این روستای بکر و دیدنی از طبیعت شوید.

مطمعنا شما هم بارها در اوج شلوغی و ازدحام به خود گفته اید که کاش اخر این هفته در جایی بدور از تمام استرس ها و آلودگی هوا و شلغی ها باشم؛ یا برای اخر هفته خود یک سفر به شمال را تعبیه کردید؛ این خواسته خیلی از مردمانِ سرزمینم می باشد خواسته بسیار کوچک که این سالها بخاطر شرایط اقتصادیِ بد؛ به یک آرزو تبدیل شده است؛ تیم " املاک رادین" با شماست تا بهترین اطلاعات برای سفر به شمال و آشنایی روستاها با  کم هزینه ترین و اقتصادی ترین خرید را برایتان به انجام رساند.

 روستای کرات کتی یکی از آن روستاهای بکر و دیدنی و خلوت در دلِ طبیعت شمال است که هنوز تحت تاثیر تورم حاکم بر جامعه نشده و شما می توانید با بودجه اقتصادی و مناسب به خرید زمین در شمال یعنی روستای کرات کتی توسط تیم املاک رادین اقدام کنید.

 

- بررسی روستای کرات کتی از حیث موقعیتِ جغرافیای و آماری:

تقریبا در فاصله 23 کیلومتری از شهرستان نور و در نزدیکی شهرِ چمستان؛ این روستا یعنی تابلوی روستای کرات کتی را مشاهده خواهید کرد با 40 دقیقه رانندگی از سمت شهرستان آمل می توانید به روستای کرات کتی دسترسی پیدا کنید.

این روستا در سرشماری سال 95 جمعیت آن در حدود 757 نفر در 188 خانوار برآورد شده است.

شرایط ویژه روستا از حیث دسترسی و امکانات آن و در عین حال بافتِ حاصلخیز روستا همگی مزید بر علت شد تا در سالهای اخیر سکونتِ غیربومیان در این روستا افزایش یابد؛ آهودشت، نعمت آباد، لسفیجان، عبدا... آباد، و بلویج  از نزدیکترین روستاهای حومه چمستان به روستای کرات کتی می باشد؛ فاصله این روستا از شهر چمستان حدود 5 کیلومتر می باشد.

فاصله روستای کرات کتی تا ابتدای جاده هراز که مسیر اصلی برای مسافران به شهرهای شمالی می باشد؛ حدود 30 کیلیومتر می باشد که این عامل خود به تنهایی از جمله عواملِ تشویق کننده برای سرمایه گذاری؛ خرید زمین و خرید ویلا در روستا می باشد چون در فاصله بسیار کوتاهی واقع شده و مشکل زمانی را برای مسافران به حداقل می رساند.

 خرید زمین در کرات کتی نور

جنگلِ کشپل؛ سد الیمالات؛ منطقه کوهستانی واز و آبندان های متعدد در شمال؛ نوار ساحلی شهرهای ساحلی؛ جنگل های انبوه در اطراف و ورودی روستاهای شمال؛ حیات بخشِ احوالِ آدمیست شما با طی مسافتی 3 ساعته می توانید خود را از اوج شلوغی، زندگی در کلانشهر ها برهانید و واردِ زندگی در بهشتی همچون شمال شوید؛ روستای کرات کتی پیشنهاد ویژه تیم " املاک رادین" به شما عزیزان می باشد. با خرید زمین در روستای کرات کتی با بودجه ای اندک و در اقساط می توانید هوشمندانه ترین نوعِ سرمایه گذاری را با توجه به این حجم از تورمِ بیشینهِ کشور؛ به انجام برسانید.

اگر بودجه کافی برای ساخت را دارید مطمعنا خرید ویلا آماده برای سکونت برای شما عزیزان انتخابِ منابتری می باشد تا خریدِ زمین و بعد اقدام به ساخت؛ زیرا ساخت ویلا در این مناطق به دلیل عدم دسترسی روزانه و مشکلاتِ مجری ها در ساخت و اموراتِ هماهنگی؛ مطمعنا با چالشهایی روبرو خواهید شد از همین روی ساخت ویلا را یا بایست به تیم طراحی - معماریِمعتبری در شمال بسپارید و یا خود ساکن اینجا شوید تا ساختِ ویلایتان به اتمام برسد که برای مشارکت در ساخت نیز  تیم " املاک رادین" در خدمت شما سروران می باشد کافیست تماس بگیرین تا با کارشناسانِ مجرب ما ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره حرفه ای تیم ما بهره مند شوید.

 

مقالاتِ پیشنهادی " املاک رادین "  برای شناختِ بیشترِ مناطق:

نعمت آباد کجاست و خرید ویلا در نعمت آباد نور

جنگل مغانده کجاست و خرید ویلا در روستای مغانده چمستان

کیابسر کجاست و خرید ویلا در کیابسر نور

کمربندی امامزاده عبداله و روستاهای شهر امامزاده عبداله

آبشار رزکه کجاست و خرید ویلا در رزکه آمل

آهودشت کجاست خرید ویلا و زمین در آهودشت نور

لسفی جان کجاست و خرید ویلا در لسفی جان نور

هر آنچه باید درباره روستای عرب خیل بدانید

پارک جنگلی نور بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه

جنگل هلومسر کجاست و خرید ویلا در منطقه هلومسر آمل

روستای درکاپی کجاست و خرید زمین در درکاپی نور