زیبایی های کشورم ایران!

مردمانِ کشورم لایقِ بهترینها می باشند؛ مردمانی هستیم خون گرم و غیور که هنوز در بعضی از نقاط واردِ زندگیِ ماشینی و تجملاتی نشده ایم!

زندگی در کلان شهر ها به ناچار مجبور خواهی بود که به مانند بقیه زندگی کنید صبحِ زود از خواب برخیزید ساعاتی طولانی در ترافیک و دود و دم بگذرانی تا به محلِ کارت برسی و تا پاسی از شب که به خانه برگردی! خانه ای اجاره ای اگر باشد استرس هزینه اجاره! متاهل که باشی، استرس هزینه های زندگی مشترک! استرسِ کار! استرسِ امنیتِ شغلی و مهمترین ولی بی ارزشترین در بین ما؛ عمرمان می باشد، عمر با سرعتِ نور در گذر است؛ تو الان در چه نقطه ای هستی و به چه نقطه ای قصدِ رسیدن داری؟

من فقط این را می دانم که باید باید در این زمانی که حیات دارم لذت بخش زندگی کنم! از داشته هایم لذت ببرم و عمرم را به بیهودگی از دست ندهم در مکانی آرام سعی بر زندگی دارم و سعی می کنم از انسانهایِ با انرژی منفی رهایی یابم، من یک انسانم و حقِ من زندگی کردن در معنای حقیقیِ زندگیست.

حقِ من زندگی در آرامش است و یکی از مورادِ مهم و تاثیر گذار بر آرامش و کفیتِ زندگی؛ سکونت در مکانی آرام و آب و هوای سالم می باشد که تیم " املاک رادین " سعی کرده تا همه نوع قشر از عمومِ مردم را با هر شرایطی از زندگی که دارند و با هر بودجه و سلیقه ای؛ به نحو احسنت مشاوره دهد تا اینِ خواسته و نیازِ شما را رفع کند(زندگی در گوشه ای از بهشتِ ایران = مازندران).

این وبسایت را برایِ کسبِ اطلاعاتِ شما عزیزان تدارک دیده ایم تا در فرصتی مناسب هر گونه اطلاعات راجبِ مناطق و کم و کیفِ زندگی در شمال و قیمت ویلا(عوامل موثر در قیمت ویلای شمال چیست؟) یا قیمت زمان در شمال(قیمت روز ملک در شمال)؛ بصورت آنلاین اطلاع رسانی کنیم؛ با ما در این مقاله همراه باشید تا گوشه ای از این بهشت را برای آرام و سالم زندگی کردنتان معرفی کنیم.

بله همانطور که در نقشه مشاهده می کنید؛ روستایِ شهربند روستای مورد بررسی ما در این مقاله می باشد.

 

 روستای شهربند تقریبا در 16 کیلومتریِ شهر آمل قرار گرفته و اولین روستا در ابتدای شهرِ چمستان می باشد؛ لوکیشنِ بی نظیرِ روستای شهربند از حیثِ دسترسی به کوه های واز و جنگل های چمستان و حومه آن و از سمتی به ساحلِ نور؛ این روستا را به یک روستای پر طرفدار در خرید ویلا و خرید زمین در شمال تبدیل کرده و ساخت ویلا و شهرک ها در سالهای اخیر؛ و نوع طراحیِ متمایز در این روستا؛ لقبِ روستای برند را به روستایِ شهربند اختصاص داده است.

روستای شهربند

 همواره خرید زمین یک سرمایه گذاریِ هوشمند و پر سود بوده و مباشد؛ حال هر چقدر زمین در منطقه ای محدود یا کاربریِ تجاری یا صتعتی واقع شده باشد؛ ارزشِ سرمایه گذاری آن نیز به طبع بیشتر خواهد شد که خرید زمین در شمال؛ از گذشته تا به امروز بخصوص در سالهای اخیر؛ بسیار پر معامله و نقل و انتقالات بوده و طبق آمارِ اسناد کشور؛ شمالِ ایران به ویژه مازندران و گیلان پر تعددترین داد و ستدها را در بر داشته است و یکی از مناطقِ بسیار پر طرفدار به دلیل زیر، منطقه چمستان و روستاهای اطرافش می باشد:

1) قیمت ارزان و اقتصادیِ منطقه چمستان نسبت به سایرِ نقاط شمالی

2)دستری عالی و هم زمان به کوه - دریا - جنگل

3) منطقه ای آرام با آب و هوای بی نظیرِ حاکم در شمال

4) نوعِ ساخت ویلا و شهرکسازی مدرن در این حومه

 روستای شهربند نور

که یکی از بهترین و پرطرفدارترینِ روستاها در حومه شهرِ چمستان؛ روستای شهربند می باشد که در سالهای اخیر به قطبِ بومگردی های کشور نیز بدل شده است.

شما به کمکِ تیم " املاک رادین " خواهید توانست بهترین مشاوره برای خرید زمین در شهربند و خرید ویلا چه برای سکونت؛ چه برای سرمایه گذاری را به انجام برسانید کافیست کلیک نمایید تا کارشناسان ما بروز ترین اطلاعات از شناختِ مناطق و روستای شهربند را در اختیارتان قرار دهند. و یک سرمایه گذاریِ هوشمند با بررسی کلیه جوانب و انتخابِ شما عزیزان به عمل آوریم.

 

 در هنگام انتخاب و معامله ویلا، گزینه هایی را انتخاب کنید که از مقاومت سازه و مصالح بکارگیری اطمینان خاطر داشته باشید، و این روند فقط با کمک مشاوران و افراد خبره صورت می پذیرد، از این رو در هنگام خرید ویلا در شهربند از یک کارشناس مجرب بهره یابید.

 

مقالاتِ پیشنهادی " املاک رادین" جهست شناختِ بیشترِ مناطقِ شمال:

 

روستای کرات کتی و خرید زمین در کرات کتی نور

نعمت آباد کجاست و خرید ویلا در نعمت آباد نور

جنگل مغانده کجاست و خرید ویلا در روستای مغانده چمستان

کیابسر کجاست و خرید ویلا در کیابسر نور

آبشار رزکه کجاست و خرید ویلا در رزکه آمل

آهودشت کجاست خرید ویلا و زمین در آهودشت نور

لسفی جان کجاست و خرید ویلا در لسفی جان نور

هر آنچه باید درباره روستای عرب خیل بدانید