اصلا چرا باید در شمال ویلا داشت؟

در واقع داشتن ویلا در شمال برای بسیاری از مردم جذابیت بسیاری دارد. به دلایل زیر می‌توان این جذابیت را متوجه شد:

  1. آب و هوای مطلوب: شمال کشور دارای آب و هوایی معتدل و خنک است که برای بسیاری از افراد جذابیت دارد.

  2. طبیعت زیبا: شمال کشور دارای طبیعتی بسیار زیبا و دیدنی است از ک.ه - دریا - جنگل می باشد که برای گردشگران و تفریح‌جویان بسیار جذاب است.

  3. فضای سبز: منطقه شمال دارای فضای سبز بسیار زیادی است و برای افرادی که به دنبال زندگی در فضای با طبیعت و سبز هستند، جذاب است. جنگلهای انبوه متعددی در شمال وجود دارد که همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

  4. غذاهای محلی: شمال کشور دارای غذاهای محلی بسیار خوشمزه و متنوعی است که برای طرفداران غذاهای خوشمزه جذاب است.

از آنجایی که امروزه بسیاری از ما انسانها از احساسِ درونی و حسِ رضایتِ مطلقِ کمتری نسب به گذشته برخوردار نیستیم همواره به دنبالِ بدست آوردنِ لذتِ بیشتر و رسیدن به امیالِ روحی - جسمی و روانی هستیم؛ از همین سوی زندگی در مکانی زیبا و مملو از آرامش در بهشتی همچون شمالِ ایران؛ یکی از طرقهایی است که انسان ها را می تواند از ازدحام و استرس حاکم در کلان شهر ها و زندگی پرهیجان و پر دردسر رهایی دهد؛ به طبع تقاضا برای زندگی در مکانی که حالِ انسانها را خوب می کند و به حسِ رضایت و امیالِ خود نزدیکتر می کند؛ بیش از پیش؛ افزایش می باشد؛ از طرفی داشتن ویلا در شمال می‌تواند به عنوان یک املاک سرمایه‌ای مورد استفاده قرار گیرد که به دلیل جذابیت گردشگری منطقه، احتمال بالایی برای افزایش ارزش آن در آینده وجود دارد. یعنی خرید ملک همچون خرید ویلا یا خرید زمین در شمال؛ علاوه بر تغییر و افزایشِ سطحِ کیفیتِ زندگی، یک سکویِ افزایشِ سرمایه نیز می باشد. سرمایه گذاری در شمال یک سرمایه گذاریِ هدفمند در مکانیِ پر تقاضا می باشد.

 رشد ملکی در شمال

فقط 5 مرحله ساده برای خرید ویلا در شمال

 

 

سوال اینجاست؛ آیا می شود با 400 میلیون تومان در شمال؛ ویلا خرید؟

چطور می شود در مناطقِ پر طرفدارِ شمال با این همه پتانسیلِ درآمدی و طبیعی، با مبلغِ ناچیز؛ مالکِ زمین یا مالکِ ویلا در شمال شد؟

تیم املاک رادین با تجربه چندین ساله خود در امر خرید و فروش ملکی در شمال و مشارکت در پروژه و سرمایه گذاری؛ این قدرت را دارا می باشد تا سرمایه گذاران با هر بودجه مالکی چه برای استفاده شخصی چه برای سرمایه گذاری، مالکِ ویلا یا زمین در شمال کند؛ تیم املاکِ رادین با مدیریتِ مهندس احمدی با سابقه درخشان در امرِ شهرک سازی و جذب مشتریانِ بنامِ کشور از هنرمندان و اشخاصِ حقوقی توانسته رزومه درخشانی از بازارِ سرمایه ملکی برای هموطنانمان را فراهم آورد.

بله، با 400 میلیون تومان می توان ویلا در شمال خرید. شمال ایران با طبیعت زیبا، آب و هوای معتدل و دسترسی آسان به کوه - دریا - جنگل، جزو محبوب ترین مقاصد توریستی در ایران است. برای افرادی که به دنبال استراحت و آرامش هستند، خرید یک ویلا در این منطقه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

شمال ایران دارای مکان‌های زیبایی مانند شهرهایی همچون آمل - چمستان - لاهیچان - رشت - نور - چالوس - محمودآباد و .....، و مناطق زیبای کوهستانی و جنگلی همچون جنگل و کوه واز - روستاهای کوهستانی در مسیر جاده هراز و ...  می‌باشد. این مناطق دارای فرهنگ و سنت‌های خاصی هستند و با استفاده از فضایی آرامش بخش، می‌تواند برای تفریح، استراحت و تجدید نیروی بدنی و روحی مناسب باشد.

اگر شما هم به دنبال خرید ویلا در این منطقه هستید، می‌توانید با کمک تیم املاک رادین، به دنبال ویلاهایی با شرایط مناسب با بودجه خود باشید. املاک رادین با توجه به تجربه و سابقه چندین ساله خود در حوزه خرید، فروش، رهن، اجاره، مشارکت در ساخت و سرمایه‌گذاری در املاک، می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین گزینه را با توجه به نیازهای شما پیدا کنید.

با مبلغ 400 میلیون تومان به کمک املاک رادین، می‌توانید یک ویلا در مناطق شمالی ایران خریداری کنید. این مبلغ قیمت نهایی ویلا نیست، بلکه مبلغ پیش پرداخت خریداری ویلا می‌باشد. تیم مشاوران املاک رادین توانسته شرایطِ اقساطی بلند مدت را برای مشتریان و سرمایه گذارنِ عزیز فراهم آورد به گونه ای که شما هموطنِ عزیز پس از " ثبت درخواست مشاوره " و یا تماس با مشاورانِ املاک رادین، بودجه اولیه و شرایطِ پرداختیِ خود را عنوان می کنید با پرسش های کارشناسانِ ما از نظرِ سلیقه؛ نوعِ تفکرِ شما در خرید و .... بهترین فایلهای زمین و ویلای موجود در شمال را به شما پیشنهاد می کنند و برای بازدیدِ حضوری از آن فایل هماهنگی های لازم را بعمل آورده و با جمع بندی نهایی و توافقِ مالک و خریدار؛ شما مالک ملکی در شمال خواهید شد.

 خرید ویلا یا خرید زمین در شمال

آیا می شود با 150 میلیون تومان در شمال؛ زمین خرید؟

 مشاهده همه ویلاهای موجود در شمال با 400 میلیون پیش پرداخت؛ کلیک نمایید.

گول آگهی های سایت های درج آگهی عمومی همچون دیوار و شیپور را نخورید مانند " خرید ویلا شمال فقط با 400 میلیون " این آگهی ها برای جذب مخاطب اینطوری نگارش می یابد. این آگهی‌ها برای جذب مخاطب و جلب توجه آن‌ها نگارش می‌شوند و اغلب به‌طوری که باعث ایجاد تعجب و توجه مخاطب شوند. اما برای خرید و فروش ملک، اصولا باید با توجه به مساحت، موقعیت، وضعیت سند و وضعیت ساختمان، قیمت نهایی را محاسبه کرد و برای اطمینان از اعلام قیمت، بهتر است با مشاوران املاک مربوطه مشورت کنید.