ضمن سلام خدمت همراهان عزیز املاک رادین امروز در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یکی از روستاهای قدیمی در دل جنگلِ شمال  معرفی کنیم روستای به نام رمشی.

یکی از جذابیت ها و المان های محرک برای سفر به شمال وجود جنگل های انبوه در مازندران می باشد؛ شمال ایران به سرسبزی و سواحل نیلگونش معروف است شما با خرید ویلا یا خرید زمین در شمال میتوانید از موهبت های طبیعی و بی نظیر خداوند بهره مند شوید و جسم و روحتان را نوازش کنید.

شمال ایران

طبیعت بی نظیر شمال آنقدر گسترده و انبوه می باشد که در جای جای مختلف شمال طراوتی از طبیعت متفاوت را تجربه خواهید کرد به گونه ای که هر یک از روستاهای واقع در شمال ویژگی های خاصی از شمال را در جان و روحتان پدیدار می کند.

روستای رمشی؛ یکی از روستاهای جنگلی در حومه شهر چمستان میباشد و همانطور که میدانید چمستان از توابع شهرستان نور با طبیعتی بی‌نظیر همه ساله؛ مهمانپذیر گردشگران زیادی از سراسر کشور می باشد، زیرا چمستان حدود ۷۰ متر از سطح دریا فاصله دارد و رطوبتی که خیلی از مشتریان به دلیل عادت زندگی ایران در مناطق خشک و سردسیر داشته اند را نقص می کند فرض کنید شما سالهاست که ساکن تهران هستید در یک آب و هوای خشک و فاقد رطوبت زمانی که به شمال وارد شوید مطمئناً به رطوبت و آب و هوای اینجا عادت نخواهد داشت؛ هر چه به نوار ساحلی نزدیکتر می شوید و رطوبت هوا افزایش می یابد ولی در چمستان به دلیل ارتفاع از سطح دریا دارد این رطوبت به حداقل ممکن می رسد از همین روی چمستان و روستاهای اطرافش به کانون توجه خرید ویلا در چمستان قرار گرفته است.

روستای رمشی چمستان

اما روستای رمشی کجاست؟ برای رسیدن به روستای رمشیباید از چه روستاها و چه مسافتی را طی کنیم؟

همانطور که می‌دانید فاصله تهران تا چمستان حدوداً ۳ ساعت می باشد مسافت بسیار کوتاه می باشد زیرا مسیر لذت بخش کوهستانی جاده هراز و طبیعت بی‌نظیر کمربندی جدید امامزاده عبدالله که درختان در هم تنیده را به روح می کشاند خود بویایی نمایشی از طبیعت بیکران و زیبای خداوند است به همین خاطر این مسیر دو الی سه ساعت برای شما مسافران عزیز یک تور گردشگری بی نظیر است.

زمانی که جاده رویایی و خاطر ساز هراز را طی کردید قبل از ورود به مرکز شهر آمل وارد مسیر کمربندی جدید امامزاده عبدالله شوید؛ جادهای دست نخورده و طبیعی با درختان در هم تنیده که از دو سمت مسیر؛ جان و روح نوازی می کند پس از پایان مسیر کمربندی امامزاده عبدالله به روستای آغوزبن-  سائیج محله - ولیسده - امیرآباد - سنگتاب -  بوته ده -  رزک - جلیکان و در نهایت به روستای رمشی خواهید رسید. روستایی چسبیده به بافت جنگلی که در مجاورت روستا هایی همچون بلویج - دارکلا - ورازده سفلی؛ قرار گرفته است.

 خرید زمین در رمشی

از شهرک های معروف موجود در روستای رمشی میتوان به شهرک پزشکان و شهرک آریانا اشاره کرد؛ شهرک های با اصالت و ساخت های بی نظیر می باشد.

خرید زمین یا خرید ویلا در روستای رمشی و یا در کل خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال می تواند شما را از تورم شدیدِ این روزهای کشور فارغ کند شما با خرید زمین هر چند کوچک در روستای رمشی میتوانید در کوتاه مدت علاوه بر حفظ سرمایه اولیه خود انتظارِ افزایش سرمایه و سود را هم داشته باشید حال فرض کنید که شما زمین یا ویلایی را خریداری کردید و در بلند مدت نگه داشته اید؛ به زمانهای بسیار دور نمی رویم بازه ی زمانی ۵ ساله را در نظر میگیریم.

اگر شما ۵ سال پیش یعنی در سال ۱۳۹۶ ویلایی را با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خریداری می کردید در سال جاری یعنی ۱۴۰۱ همان ویلا را بایست با حداقل مبلغ ۵ میلیارد تومان خریداری کنید شما در این پنج سال علاوه بر اینکه از ویلایِ خود استفاده کردید و اوقات فراغت خود و خانواده تان را در این ویلا رقم زده اید و از طبیعت بینظیرِ شمال لذت بردید؛ در عین حال یک سرمایه گذاری با سود حداقل ۱۰ برابری را ساخته اید کدام سرمایه گذاری می تواند شما را در یک یک بازی زمانی کوتاه مدت در این حد سود آوری کند؟

 

برای خرید زمین در روستای رمشی و یا خرید ویلا در روستای رمشی؛ شما نیاز به یک مشاوره اختصاصی و حرفه ای برای شناخت منطقه و اطلاع از رنج قیمتی آن دارید؛ تیم املاک رادین با تجربه ۲۰ساله خود در منطقه چمستان و حوزه فعالیت آن در شهرهای ساحلی محمودآباد و نور نوشهر و شهرهای جنگلی همچون آمل - چمستان میتوانید ارتباط برقرار کنید؛ تا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این رنج قیمتی شرایط آب و هوایی مناطق در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخاب هوشمندانه ای را با علمِ کامل بر اساس بودجه و سلایق تان به سرانجام برسانید کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی املاک رادین:

بلویج کجاست و خرید ویلا در بلویج نور

هر آنچه باید در رابطه با روستای سنگتاب بدانید

روستای بنفشده کجاست و خرید ویلا در بنفشده نور

هر آنچه باید درباره روستای شهربند بدانید؛ شهربند کجاست؟

روستای کرات کتی و خرید زمین در کرات کتی نور

نعمت آباد کجاست و خرید ویلا در نعمت آباد نور

جنگل مغانده کجاست و خرید ویلا در روستای مغانده چمستان

کیابسر کجاست و خرید ویلا در کیابسر نور

کمربندی امامزاده عبداله و روستاهای شهر امامزاده عبداله

آبشار رزکه کجاست و خرید ویلا در رزکه آمل

آهودشت کجاست خرید ویلا و زمین در آهودشت نور