زمین‌ های سرسبز و خوش آب‌ و هوای شهرهای استان مازندران، علاوه بر طبیعت بی نظیر خود، از لحاظ سرمایه‌گذاری نیز یک گزینه مناسب به نظر می‌ رسند. در سال‌ های اخیر، به دلیل کاهش ارزش ریالی کشور، قیمت زمین و املاک به صورت انفجاری افزایش یافت! در نتیجه بسیاری از مردم به جای پس‌ انداز پول نقد در بانک‌ ها، اقدام به خرید زمین کردند.

زمین های موجود در شمال اعم از کشاورزی، مسکونی و... در بیشتر مواقع، اگر به صورت اصولی خریداری شوند؛ از چندین لحاظ برای صاحب زمین پر سود خواهند بود. زیرا این زمین ها معمولا مورد کشت محصولاتی مانند مرکبات یا سبزیجات، قرار می گیرند که پرسود و پر تقاضا می باشند. همچنین، اگر زمین کشاورزی در منطقه ای واقع شده باشد که آن منطقه رشد و ترقی یابد، قیمت کلی زمین نیز با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد.

زمین 

 

 سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال

به طور کلی خرید زمین با هر نوع کاربری یک سرمایه گذاری بلند مدت است. اغلب مردم تمایل دارند در بازار سهام شرکت کنند. جایی که میزان ریسک و پاداش بالا است و بازده زیاد در زمان کوتاه می دهد. در علم حسابداری و اقتصاد خرید املاک چه خرید ویلا چه خرید زمین، می‌توان جزو سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر گرفت. سرمایه‌گذاری در املاک از روش‌های سنتی سرمایه‌گذاری در ایران است که در برخی سال‌ها همراه با سود زیاد و در برخی سال‌ها نیز کم رونق و در رکود بوده است. اما در بدترین شرایط ممکن هیچوقت ارزش ملک از آن قیمتی که خریداری شده پایین نمی آید. اما باتوجه به موقعیت ملک و منطقه ایی که خرید می کنید، ممکن است با توجه به تورم بالا در کشورمان ارزش آن ملک در عرض یک ماه دوبرابر شود یا ممکن است در عرض یک سال به سود دلخواهتان برسد. پس باتوجه به ملکی که خریداری می کنید می توان گفت آن سرمایه گذاری بلند مدت است یا کوتاه مدت!

زمین 

 

انواع کاربری و سرمایه گذاری زمین در شمال

  1. خرید زمین با کاربری تجاری
  2. خرید زمین با کاربری مسکونی
  3. خرید زمین با متراژ بالا برای ساخت شهرک‌های ویلایی
  4. خرید زمین متراژ بالا با کاربری کشاورزی و زراعی
  5. خرید زمین با متراژ بالا برای راه‌اندازی باغ میوه (انواع میوه در این پروژه قابل پرورش هستند؛ با توجه به موقعیت جغرافیایی زمین می‌توان باغ مناسب مانند باغ کیوی، پرتقال و...  را راه‌اندازی کرد)
  6. خرید زمین متراژ بالا برای پروژه‌های تفریحی و گردشگری
  7. خرید زمین با متراژ بالا برای کسب و کارهای حوزه پرورش دام و طیور
  8. خرید زمین متراژ بالا در شمال برای پروژه‌های صنعتی، ساخت و ساز کارخانه و کارخانه‌های تولیدی

زمین

 

 

مزایای سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال توسط املاک رادین:

 

خرید زمین در شمال در کنار خرید باغ در شمال و خرید ویلا در شمال یک گزینه رقابتی محسوب می‌شود. هر کدام از اینها، متقاضیان خاص خود را دارند. برخی از مشتریان با توجه به هدف خود سرمایه شان را به خرید ویلا اختصاص می‌دهند؛ برخی دیگر ترجیح می‌دهند باغ میوه یا باغ مرکبات داشته باشند. تمام این گزینه‌ها در کوتاه مدت یا بلند مدت، سودآور خواهد بود و به منزله ارزشمند شدن ملک و مستغلات است.

یک راهنمای خرید زمین در شمال شامل تمام دستورالعمل‌هایی است که به شما کمک می‌کند، بهترین گزینه خرید زمین را پیدا کنید. بدون شک یک مشاوره با کارشناسان املاک که به منطقه مسلط باشند، بیشتر به شما کمک خواهد کرد. کارشناسان املاک رادین، در این راه پرسود و مطمئن حامی شما متقاضیان محترم می باشد تا بتوانید سرمایه گذاری عالی و برتری را تجربه کنید.

زمین

 

 

 

املاک رادین با مشاوران متخصصی که دارد، مزایای زیر را برایتان به همراه خواهد آورد:

افزایش ارزش مادی زمین: عموما حتی در شرایط ثبات قیمت مسکن نیز، زمین‌ ها و ویلاهای شهرهای شمالی افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. به همین دلیل با خرید ویلا و یا زمین در مناطق مستعد رشد قیمت شمال کشور، می‌توانید از ارزش دارایی‌ های خود محافظت کنید. املاک رادین با تکیه بر تجربه و تسلط خود بر منطقه زمین های دارای پتانسیل سرمایه گذاری بالا را برایتان بازگو می کند.

حق مالکیت مستقیم: در این نوع معامله مشتریان برای خرید یک زمین، پول نقد را به فروشنده ارائه می‌دهند و در مقابل، زمین مناسب را تحت تملک خود در می‌آورند. این کار باعث ایجاد یک آرامش خاطر در ذهن خریدار خواهد شد. زمین مستقل در شمال کشور، یک دارایی ملموس است که هیچگاه حق مالکیت آن از بین‌ نمی‌رود. از طرف دیگر اگر بخواهیم از جنبه سرمایه‌ گذاری یا دارایی مالی به این قضیه نگاه کنیم می‌توان گفت حق مالکیت مستقیم زمین می‌تواند یک سند معتبر باشد تا مالک زمین بتواند با استفاده از آن وام بانکی دریافت کنند. به همین دلیل پیشنهاد املاک رادین به شما سروران گرامی، خرید زمین برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یا بلند می باشد.

هزینه های کمتر، نگهداری کمتر: خرید زمین در شمال به نگهداری کمتری نیاز دارد. زمین‌ های خالی که هنوز هیچ استفاده تجاری و کاربردی از آن‌ها نشده است از نظر بازرسی یا هزینه‌های جانبی، بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین مالک زمین، نگرانی‌های مربوط به پرداخت آب و برق، لوله‌ کشی‌ ها و خدمات شهرداری را ندارند. در حقیقت، این مسائل برای زمین‌ هایی که هنوز استفاده نشده‌ اند اجرا نمی‌شود، بنابراین احتمال خرابکاری کمتری نیز از سوی افراد متفرقه در زمینه وجود دارد.

کسب درآمد با ساخت و فروش یا اجاره ویلا: زمین‌ های بایر و خالی شهرهای شمالی از لحاظ هزینه نسبت به زمین‌ های ویلایی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه هستند. در نتیجه اگر قصد سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال کشور را دارید، می‌ توانید با خرید یک زمین خالی و ساخت ویلا بر روی آن، سرمایه خود را چند برابر کنید. در صورتی که سرمایه شما برای ساخت یک ویلا کافی نیست، برای تأمین هزینه‌ های آن می‌ توانید از سرمایه‌ گذاران کمک گرفته و پس از فروش زمین، هزینه به دست آمده از فروش زمین را با درصدهای از پیش تعیین شده، با یکدیگر تقسیم کنید. با ادامه این روند قادر خواهید بود تا در مدت کوتاهی، سرمایه خود را چند برابر کنید.

زمین 

 

 تیم حرفه ای و متخصص مشاور املاک رادین در شمال کشور، آماده خدمت رسانی با مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.


 

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال با املاک رادین

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

نکاتی در مورد انتقال مالکیت سند ملک

معامله املاک در رهن بانک چه شرایطی دارد؟

نکاتی در مورد اجاره نامه رسمی و غیر رسمی

خرید ویلا شهرکی مناسب چه کسانی است؟

جالب ترین خانه های ساخته شده در جهان کدامند؟

آشنایی با نحوه خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال

مزیت های برخورداری از خرید ویلا شهرکی در شمال

سبک معماری چه تاثیری بر زندگی افراد دارد؟