ویلا لاکچری چیست؟

ویلای لاکچری ویلایی است که مجهز به جزئیات و امکاناتی است، که راحتی و سهولت را در کنار استانداردهای یک ویلای عادی ارائه می‌دهد. ویلاهای لاکچری ویژگی‌هایی مانند چشم انداز وسیعی از شهر، جنگل، دریا و یا یک باغ بزرگ دارند و از سبک‌های دکوراسیون داخلی و خارجی زیبا و جذابی بهره‌مند هستند؛ مانند سیستم‌های هوشمند، سرویس‌های بهداشتی مجلل و شیک، طرح‌های آشپزخانه منحصر به فرد، حمام‌هایی با امکانات بیشتر، استخرهای سرپوشیده و سرباز و همچنین جکوزی‌های مجلل، سالن‌های ورزشی و، پارکینگ‌های خاص برخوردار هستند.

ویلا لاکچری

 

نشانه های شناسایی یک ویلا لاکچری در شمال

         1) قیمت بالای ملک:

قطعا قیمت اولین مشخصه شناخته شده برای یک ملک لاکچری است. اما هر ملک گران قیمتی لزوماً لوکس نیست.

برای مثال:

شاید یک ویلا دو میلیارد تومانی در منطقه  روستایی امامزاده عبداله را نتوان یک آپارتمان لوکس نامید، اما ویلایی در منطقه نوشهر با چنین قیمتی قطعا یکی از لوکس ترین ویلاهای شهر به حساب خواهد آمد. پس قیمت به تنهایی معیار درستی برای تعیین لوکس بودن یک ویلا نیست.

اما به طور کلی تر چنین می توان عنوان کرد که پایین ترین قیمتی که می توان برای یک ویلای لوکس انتظار داشت در حدود 3 میلیارد تومان می باشد که تا 10 میلیارد تومان و  بالاتر نیز افزایش پیدا می کند.

 

         2) خاص بودن موقعیت ویلا

مهم نیست که موقعیت ویلای شما در چه شهر، استان و یا حتی کشوری قرار دارد. اما ویلا هایی لاکچری معمولا در یک موقعیت خاص و کم نظیر واقع شده اند. حال ممکن است در بالاترین نقطه یک کوه، در جوار ساحل دریا و یا نقطه ای که چراغ های چشمک زن شهر از دور نمایان باشند ساخته شده باشند.

ویلا لاکچری

 

 

         3) استفاده از مصالح با کیفیت

قطعا از چنین ویلایی انتظار می رود تا بسیار مقاوم و مستحکم باشد، بنابراین یک ویلا لوکس باید با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مصالح و متریال های بازارهای داخلی و خارجی ساخته شوند.

همچنین سطوح چنین بناهایی به جای متریال های ارزان قیمت با مصالح خاص نظیر ورق های طلا، سنگ مرمر درجه یک، چوب های مرغوب پوشیده شده و تمامی قسمت های ویلا به وسیله برند های سرشناس تجهیز خواهند شد.

 

            4) داشتن امکانات ویژه

یک ویلا لوکس همچنین از امکانات ویژه ای برخوردار است که در دیگر ویلاهای عادی یافت نمی شوند. برخی از این امکانات را چنین می توان بر شمرد:  اتاق ورزش، اتاق بازی، اتاق تئاتر و سینمای خصوصی Imax، اتاق مهمان، استخر، سونا و جکوزی.

 

           5) تامین امنیت و حریم خصوصی

چه فردی مشهور و شناخته شده ای باشید یا نه اما انتظار دارید تا با خاطری آسوده و بدور از مزاحمت ساعت های استراحت تان را در کنار دوستان یا خانواده تان سپری کنید. به زبانی ساده تر این آزادی را خواهید داشت تا هرچه می خواهید انجام دهید. اما مساله حریم خصوصی برای افراد مشهور نظیر هنرمندان یا بازیگران که در عموم جامعه چهره هایی برجسته هستند از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است، آنها ویلا یا ساختمان خود را به چشم یک پناه گاه امن می بینند. حریم خصوصی این افراد به کمک محوطه وسیع، دیوارهای بلند و پوشیده و ورودی که توسط نگهبان محافظ می شود تامین می شود تا شهرت شان موجب برهم زدن آسایش شان نشود.

ویلا لاکچری

 

 

 طراحی ویلا لاکچری در شمال

یکی از خصوصیات ویلا لاکچری نسبت به سایر ویلاها، مدرن بودن آنها است، به نوعی که با دیدن این ویلاها، اولین حسی که به ما دست می‌دهد، مدرن بودن آن است. زمانی که وارد یک ویلا می‌شوید اولین چیزی که توجهتان را می‌تواند جلب کند نما و محوطه ویلا می‌باشد. محوطه ای که با معماری زیبا و دلنشین ساخته شده و پر از گل و گیاه‌هان رنگارنگ است. اصولا در محوطه‌های این ویلاها شما با استخری روباز و یا آبنمایی منحصر به فرد روبرو می شوید. در قسمتی از این محوطه‌ها طراح بخشی برای باربیکیو در نظر میگیرد. این باربیکوها در سه نوع برقی، زغالی و گازی موجود است.

معمولا ویلاهای لاکچری به عنوان یک ساختار با ۲، ۳ و ۴ طبقه طراحی می‌شوند. این ویلاها معمولا معماری کاخ گونه دارند و این نوع معماری باید در تمامی بخش‌های ویلا مشخص باشد.
امروزه به جای بالکن‌ها و یا تراس‌ها در ویلاهای لاکچری از روف گاردن استفاده می‌کنند. معمولا روف گاردن‌ها را با گیاهان و گل‌های جور‌واجور تزیین می‌کنند تا زیبایی دو چندانی به آن بدهند. روف‌ گاردن‌ها را معمولا در فضای باز باغ و در کنار آب می‌سازند.
شومینه یکی دیگر از امکانات لوکس ویلا لاکچری می‌باشد که نه تنها در زمستان می‌تواند محیطی گرم و دلچسب برای شما به وجود بیاورد بلکه در فصل‌های گرم تابستان بهترین وسیله دکوراتیو ویلا محسوب می‌شود.

 ویلا لاکچری

 

اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری در منطقه چمستان هستید، مشاورین املاک رادین با داشتن انواع فایل های مختلفی از ویلا لاکچری در این منطقه آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی، با مشاوره رایگان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

 


 

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال با املاک رادین

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

نکاتی در مورد انتقال مالکیت سند ملک

معامله املاک در رهن بانک چه شرایطی دارد؟

نکاتی در مورد اجاره نامه رسمی و غیر رسمی

خرید ویلا شهرکی مناسب چه کسانی است؟

جالب ترین خانه های ساخته شده در جهان کدامند؟

آشنایی با نحوه خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال

مزیت های برخورداری از خرید ویلا شهرکی در شمال

سبک معماری چه تاثیری بر زندگی افراد دارد؟