خرید زمین در شمال

نداشتن ثبات ریالی و تورم موجود در جامعه باعث شده است تا اکثر مردم به فکر سرمایه گذاری به روش های مختلفی باشند، خرید اقساطی زمین در شمال یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در شمال می باشد، به عنوان مثال خرید زمین در شهرهای کوچک شمال می تواند به منزله یک سرمایه گذاری مطمئن تلقی شود.

زمین های سرسبز و خوش آب و هوای شمال کشورمان علاوه بر داشتن طبیعت فوق العاده زیبا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در شمال می باشند کاهش ارزش ریالی در طی سال های اخیر باعث افزایش قیمت زمین و املاک شده است و در نتیجه مردم زیادی به جای اینکه سرمایه خود را در بانک ها پس انداز کنند ترجیح داده اند اقدام به خرید زمین در شمال نمایند.

همچنین باتوجه به اینکه در چند سال اخیر به ناگاه قیمت ملک آنقدر افزایش پیدا کرد که توان خرید ویلا و ملک برای قشرهای زیادی از بین رفت. یکی از خصوصیات بازار این است که خود را با هر شرایطی وفق می‌دهد تا بتواند مشتریان دائمی داشته باشد و دچار افت در معاملات و خرید و فروش نشود.

خرید زمین ارزان یکی از این شرایط است که باز هم اقشار متوسط و پایین جامعه را برای خرید زمین در شمال امیدوار کرد.

 سرمایه گذاری با خرید زمین

 

خرید اقساطی زمین با 50 میلیون پیش پرداخت در شمال

در خرید اقساطی زمین در شمال، که فروشنده با قیمتی وسوسه کننده اعلام می‌کند، قصد عرضه زمین آن هم به شکل قسطی را دارد. و فروشنده عنوان می‌کند انتقال سند پس از پرداخت اقساط زمین صورت می‌گیرد. یعنی در این نوع معامله شما ابتدا بخشی از مبلغ را به صورت پیش و مابقی را در چند فقره چک به صورت اقساطی پرداخت خواهید کرد. و فروشنده در پایان اقساط سند ویلا را به نامتان می زند.

یکی از معایب این روش این است که، عموماً مشاهده می‌شود که این دست از زمین های که برای مثلا ساخت ویلا خریده اید، نمونه‌های بدون مجوز هستند؛ یعنی کاربری آن زراعی می باشد و نمی توان در آن خانه ای بنا کرد و در صورت بنا کردن خانه  از طرف جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تخریب خواهد شد.

خرید زمین در شمال

 

 

بارها دیده شده که چنین زمین هایی با شرایط اقساطی مثلا با پیش پرداخت 50 میلیون تومان و خیره کننده‌ای آماده فروش می‌شوند که دلیلش در آنچه گفتیم ریشه دارد. برای مثال شما یک زمین 300 متری در شمال می یابید که حدودا متری 2 میلیون تومان می باشد، و کل مبلغ پرداختی برای خرید این نوع زمین 600 میلیون تومان است. با توجه به تورم های اخیر اکثر فروشنده ها به دنبال فروش نقدی می باشند، و در صورت رضایت به پرداخت اقساطی حداقل نصف مبلغ را پیش و مابقی را نهایتا بدون بهره چک های سه ماهه طلب می کنند.

در حالت عادی، معمولاً در مواردی که زمین یا ویلا با مشکل سند همراه نباشد در زمان معامله یک مبایعه‌نامه به شکل نمایشی تنظیم می‌گردد. پس از آن که، خریدار تمام اقساط را پرداخت نمود، آنگاه به شکلی رسمی، انتقال سند اتفاق می‌افتد و این همان چیزی است که در معاملات صحیح و قانونی مورد انتظار است.

پس عملا خرید زمین در شمال با 50 میلیون پیش پرداخت تقریبا غیرممکن است، مگر در موارد استثنائی و یا اینکه معامله زمین با مشکلاتی همراه باشد.

در کل برای این نوع خرید ها باید بسیار توجه داشته باشید و برای اطمینان خاطر هر چه تمام تر این نوع معامله را به افراد با تجربه و مشاور املاک های برتر بسپارید.

 خرید زمین در شمال برای ساخت ویلا

 

اگر به دنبال خرید زمین در شمال با پیش پرداخت کم و یا خرید زمین ارزان قیمت در شمال هستید، تیم متخصص و حرفه ای مشاورین املاک رادین، آماده خدمت رسانی به شما برای مشاوره رایگان به شماست. باتوجه به متنوع بودن فایل ها، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید زمین و ساخت و ساز ویلا در آن، حتی خرید زمین شهرکی، زمین زراعی و... به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 خرید زمین در شمال

 

 

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال با املاک رادین

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

نکاتی در مورد انتقال مالکیت سند ملک

معامله املاک در رهن بانک چه شرایطی دارد؟

نکاتی در مورد اجاره نامه رسمی و غیر رسمی

خرید ویلا شهرکی مناسب چه کسانی است؟

جالب ترین خانه های ساخته شده در جهان کدامند؟

آشنایی با نحوه خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال

مزیت های برخورداری از خرید ویلا شهرکی در شمال

سبک معماری چه تاثیری بر زندگی افراد دارد؟