چمستان کجاست؟

چمستان از توابع استان مازندران است که در بین شهرستان آمل و نور واقع شده است. چمستان از شمال و غرب به شهر نور، از جنوب به بخش بلده و کوهپایه‌های البرز و از شرق به آمل منتهی می‌شود. این منطقه که از تابع شهرستان نور می باشد، ارتفاع آن از سطح دریا نسبت به سایر مناطق این شهر بالاتر است، دره‌های زیبایی که در فصول سبز سال در زیر پای شما ترکیبی از ابر و درخت و خانه‌های روستایی با سقف‌های بارانی و کوه‌های زیبایی که در پشت اشعه خورشید می‌درخشند، درخشش منطقه را بیشتر از تصور می‌کند.

دو رود وازرود و لاویج در دو طرف شهر، چمستان را احاطه کرده‌اند، منطقه‌ای با طبیعت بکر و عالی که زیبایی و خرمی برخی مناطق آن گفتنی نیست. این منطقه به دلیل وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌تر در مناطق کوهستانی و ظاهر و طبیعت سرسبزی که از منبع غنی جنگل‌ها و درخت تا دریا و کوه و کوهپایه دارد طیف وسیعی از سلایق مختلف را در کنار هم جمع کرده است و همین خصوصیت‌ها چمستان را محبوب بسیاری از خریداران زمین و ملک در منطقه شمال و ترغیب آنها به خرید ویلا در چمستان ساخته است.

واز 

 

مزایای خرید ویلا و زمین در چمستان

 

  • سرمایه گذاری مطمئن به دلیل قیمت مناسب

قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت وبلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکا، افراده و ورازده، ساخت ویلا به صورت قانونی و مجاز انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک‌ها، تمایلشان به خرید را نشان داده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید ویلا در این شهر نظر داشته باشید سند ملک و دقت در انجام معامله است. با مد نظر قرار دادن این موارد، می‌توانید با هزینه‌ای معقول و مناسب صاحب یک ویلای زیبا در چمستان شوید.

 

  • امکان خرید اقساطی ویلا

با زیاد شدن ویلاها و املاک چمستان، تمامی مالکان یا سرمایه گذاران سعی دارند ویلای خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشند. از این رو با شرایطی کردن فروش ملک خود، رونق خاص و بازار پرهیاهویی را برای مشتریان و علاقه‌مندان به خرید ویلا در چمستان به وجود می‌آورند. خرید ویلا زیر 500 میلیون تومان از جمله آگهی‌های پر ترافیک در صفحات وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که در واقع مبلغ پایه را اعلام می‌کنند و مابقی را به صورت اقساط دریافت می‌کنند.

بعضی از ویلاها به دلیل داشتن سند، امکان دریافت وام را نیز دارند که در واقع خرید ویلا وام‌دار در چمستان یا خرید ویلا با وام مسکن از جمله آگهی‌هایی است که مالکان یا دفاتر املاک از آن استفاده می‌کنند.

 چمستان

 

 

  • فاصله کم با تهران

همانطور که می دانید، مسیرهای مختلفی برای رسیدن به شهر چمستان وجود دارد که شما هر دفعه بر اساس موقعیت جغرافیایی خود در تهران با برنامه ریزی سفری که دارید یکی از این راه ها جاده هراز یا جاده چالوس را امتحان می کنید. به دلیل اینکه حین  این سفر از بین کوه‌ها، جنگل‌ها و مناطق سرسبز عبور خواهید کرد، اصلا خسته نخواهید شد. که این موضوع یکی از مزایای مهم و بزرگ خرید ویلا در چمستان می باشد.

 

  • طبیعت بکر و دست نخورده

در این مقاله از ناطق گردشگری بینظیر چمستان صحبت کرده ایم. کمتر شهری در کشورمان پیدا خواهیم کرد که در عین داشتن دسترسی مناسب دارای مکان های گردشگری طبیعی بینظیری باشد. این موضوع یکی از مزیت های مهم شهر چمستان و خرید ویلا در چمستان می باشد.

 

  • تنوع قیمت ویلا در چمستان

قیمت ویلای چمستان وابسته به فاکتورهای بسیاری است. در این میان تعیین کننده‌ترین شاخص‌ها، نوع مصالح استفاده شده (سازه ویلا) و موقعیت مکانی ویلا به نظر می‌رسد. بدیهی است ویلایی که مجهز به آخرین سیستم هوشمند و امن‌ترین تجهیزات مدرن است، با ویلایی که در غیاب چنین فناوری‌های بدیعی احداث است، از نظر قیمتی تفاوت‌ها دارد.

 ویلا

 معایب خرید ویلا در چمستان:

خرید ویلا در این منطقه از مازندران معایب خاصی ندارد و از همه لحاظ پیشنهاد می شود. اما می دانیم که قیمت ویلا در چمستان به چند دلیل همیشه کمتر از مناطق دیگر مازندران بوده ولی بایستی هنگام خرید ویلا در این منطقه حواستان جمع باشد تا گرفتار مشکلات ویلاهای چمستان نشوید. ویلاهای بدون سند و مجوز ساخت که امتیازهای آب و برق ندارند و یا ویلاهای موجود در مناطق وقف‌شده و حتی ویلاهای جنگلی که در باغ‌های رهاشده، بدون مجوز ساخته‌شده و به اسم ویلای جنگلی به فروش می‌رسد، همیشه در چمستان فراوان بوده و خرید ویلا در این منطقه، اگر با راهنمایی یک مشاور املاک حاذق انجام گیرد می‌تواند بسیار مفید و باصرفه باشد. اما در غیر این صورت ممکن است به علت عدم آگاهی از شرایط ویلا در چمستان، خسارات جبران‌ناپذیری به شخص خریدار وارد شود.

 ویلا

 

 


 

مقالات پیشنهادی سایت املاک رادین:

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال با املاک رادین

آشنایی با ویژگی های برخورداری از خرید زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با روند قانونی تغییر نوع کاربری زمین کشاورزی در شمال

آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا و یا سرمایه گذاری در بورس

خرید ویلا ساحلی و یا خرید ویلا جنگلی

رزک کجاست؟ خرید ویلا در رزک

نکاتی در مورد انتقال مالکیت سند ملک

معامله املاک در رهن بانک چه شرایطی دارد؟

نکاتی در مورد اجاره نامه رسمی و غیر رسمی

خرید ویلا شهرکی مناسب چه کسانی است؟

جالب ترین خانه های ساخته شده در جهان کدامند؟

آشنایی با نحوه خرید ویلا شهرکی در منطقه شمال

مزیت های برخورداری از خرید ویلا شهرکی در شمال

سبک معماری چه تاثیری بر زندگی افراد دارد؟